Ik heb Arctic op mijn fop38 gedaan en ook op mijn P3 core. Nu staat ie te bakken op 60 graden C (stressed). Ervoor met standaard spul van fop38 draaide die op 30 C (stressed). Tell me wat doe ik fout
niet goed geconnect misschien
doe de cooler eens er opnieuw op
doe de cooler eens er opnieuw op
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Kunnen eigenlijk maar twee dingen zijn of je hebt een kilo smeerkaas eronder gesmeert en dit moet een flinterdun laagje Arctic zijn dat je eigenlijk de markings op de core er nog doorheen kunt lezen. Of de koeler maakt niet goed contact met de core na het terugplaatsen van de koeler
Dennis
Dennis
we hebben flinterdun laagie erop. Niet stressed draait ie op 14 graden C. vaag hoor. en dan weer
aan en hij draait weer op 60 graden C
unk das best een verschil ja, dus maakt wel goed contact, erg vaag, wat voor cooler heb je?Op donderdag 22 februari 2001 15:04 schreef HitmanWVU het volgende:
we hebben flinterdun laagie erop. Niet stressed draait ie op 14 graden C. vaag hoor. en dan weeraan en hij draait weer op 60 graden C
k zie het al fop 38
ik snap er niks van
Audi A8 W12 6.0
umm.... sorry, zei je 14 graden?
Hoe warm is je kamer dan wel niet? 10 graden? Lekker computeren jij zeg
Maar het kan inderdaad alleen zijn dat die er niet goed opzit, of dat je dat plakkertje er niet vanaf heb gehaald toen je die artic erop deed (plakkertje wat soms onderop een koeler zit, inplaats van koelpaste, weet niet of dat hier dus ook zo is)
Hoe warm is je kamer dan wel niet? 10 graden? Lekker computeren jij zeg
Maar het kan inderdaad alleen zijn dat die er niet goed opzit, of dat je dat plakkertje er niet vanaf heb gehaald toen je die artic erop deed (plakkertje wat soms onderop een koeler zit, inplaats van koelpaste, weet niet of dat hier dus ook zo is)
Heb hele apparaat eraf gehaald. En alle arctic eraf gehaald. Toen over de hele onderkant van de heat sink een flinterdun laagie gesmeerd en heb er weer op gezet. Nu draait ie 20 graden C stressed en 10 graden C idle. Maar volgus mij klopt dat asus probe niet helemaal
Ik weet wel zeker van niet!
Je idle temperatuur onder de kamertemperatuur vind ik toch wel een goede prestatie zo zonder peltier.
Je idle temperatuur onder de kamertemperatuur vind ik toch wel een goede prestatie zo zonder peltier.
UNOX: The worst operating system
Ehm... Je hebt zeker geen verwarming in je kamer?Op donderdag 22 februari 2001 15:04 schreef HitmanWVU het volgende:
we hebben flinterdun laagie erop. Niet stressed draait ie op 14 graden C. vaag hoor. en dan weeraan en hij draait weer op 60 graden C
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Je moet de naam arc-tic silver niet te letterlijk nemen, je kunt het er ook gewoon in Nederland opsmeren!
LOL! Hij zit nu lekker te internetten op de zuidpool via z'n GSMOp donderdag 22 februari 2001 16:56 schreef BoZ het volgende:
Je moet de naam arc-tic silver niet te letterlijk nemen, je kunt het er ook gewoon in Nederland opsmeren!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Moeilijk typen he met van die dikke wanten aan. Heb zelf al typ-problemen bij 20c+ Of typ je op zo'n peuter toetsenbord met Duplo Letters?
Ben wel jaloers op je proc temp, maar hou het liever op kamer temp.
Ben wel jaloers op je proc temp, maar hou het liever op kamer temp.
Verwijderd
Ik heb ook een Fop38 en heb arctic alleen op de Core gedaan. En dus niet op de heatsink. Dat is dubbelop.
Het is daar niet extreem koud moet ik zeggen, dat proggie doet wel vaag hij schiet gewoon omhoog als hij
aan zet.
Erg vreemd, maar hij gaf echt 14C aan.
Erg vreemd, maar hij gaf echt 14C aan.
Verwijderd
Ik zie het al, je hebt een CUSL2. Mijn proc was ook 14 graden
. Even bios flashen en klaar was kees.
Verwijderd
Goed van je zeg, helemaal zelf bedacht? 
Nee geintje, maar je hebt gelijk. Daar klopt geen balletje van
Nee geintje, maar je hebt gelijk. Daar klopt geen balletje van
Jupz helemaal zelf bedacht 
Slim he
Wacht ik zie een cavia in de hoek, die heeft het mischien ook wel bedacht
Slim he
Wacht ik zie een cavia in de hoek, die heeft het mischien ook wel bedacht
Helloo Helpdesk...
My compooter iss froozen.
Where are you calling from, sir?
From Lappland.
Well, in that case, try closing some windows.
My compooter iss froozen.
Where are you calling from, sir?
From Lappland.
Well, in that case, try closing some windows.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pagina: 1