Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/bug]Bookmarks werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 16:11
Lieve Devvers,

Sinds de nieuwe forum layout werken mijn bookmarks niet meer. Ik weet dat dit een beetje vaag is, maar eigenlijk is het dat niet. Simpelweg doen ze niet meer wat ze moeten doen. Het werkt dus niet.

Hieronder heb ik mijn reacties in het nieuwe layout topic gekopieerd:

Zijn er meer mensen waarbij de bookmarks niet meer werken?! Sinds de nieuwe layout zie ik alleen nog maar mijn bookmarks zonder een rood mapje ervoor... terwijl er toch echt nieuwe posts in worden gemaakt!

Ps: dit is de rede waarom ik naar de oude layout terug ben gegaan, maar het heeft niet geholpen...

[quote]Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:05:
In Bookmarks zijn topics met nieuwe replies geel en zonder juist grijs, dus het werkt prima.
[/quote]

Ja hier dus niet...

Nouja, ik probeer 't nog wel een keer met die nieuwe layout, misschien dat het nu op magische wijze wel weer werkt... :/

[quote]Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:22:
Maak eens een screenshot, want ik denk dat je gewoon iets over het hoofd ziet ;)
[/quote]

Zou kunnen, maar wanneer ik zelf, of iemand anders terwijl ik online ben, wat post wordt er wel gewoon aangegeven dat er een nieuwe post is geplaatst. Zal ff de CTRL-F5 proberen van Cloud, en als dat niet werkt dan kom ik wel weer ff terug. :)

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/2947/gotbookmarksxw8.th.jpg

Bij deze een screenshot, aangezien CTRL-F5 niet werkt.

Dit is wat ik zag meteen nadat ik ingelogd had.

Als ik dit bericht plaats, of iemand anders een ander bericht terwijl ik nu online ben, wordt er trouwens wel aangegeven dat er een nieuwe post is. Maar dat is dus alleen terwijl ik ingelogd ben...

Edit: en zo ziet het er nu dus uit: Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/9726/gotbookmarks2bf4.th.jpg

Niemand die mij hier kan helpen met mijn bookmark issues?

Nu net ben ik overigens weer wat nieuws tegen gekomen... ik ging naar bookmarks en er werd eindelijk goed aangegeven wat nieuw was en niet. Dus ik blij doorklikken naar deze pagina om te kijken of iemand het probleem had gevonden.. maar ik zag geen reacties op mijn post.

Goed, dan maar terug naar bookmarks en wat zie ik? Alle bookmarks die gemarkeerd waren, omdat ze nieuwe reacties hadden waren weer wit..

Terug bij af dus. :(

Mijn OS is WinXP, ik gebruik Firefox, met enkele plugins. Als er meer dingen zijn die jullie weten, stel gerust de vragen, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit probleem aan mijn kant is.

Graag zou ik dit probleem opgelost zien, want zonder bookmarks is het werkelijk een hel om alle topics bij te houden hierzo. O-)

• laropo
Ik weet dat een bump niet nodig is, maar omdat het nog niet opgelost is en ik wat kan toevoegen, plaats ik toch even een tweede bericht.

Wat mij op valt is dat het soms wel werkt, ik log in en ga naar mijn bookmarks. Alles wordt dan keurig gekleurd aangegeven. Als ik een topic bekijk en dan de vorige pagina knop gebruik zie ik wel nog steeds wat nieuw is, maar als ik op bookmarks druk, dan zie ik dus een lege lijst.

Overigens komt het nog veel vaker voor dat er gewoon niks staat als ik meteen na het inloggen naar m'n bookmarks ga.

Edit: met een lege lijst en niks bedoel ik dus geen kleurtjes die een nieuwe reactie indiceren.

[ Voor 8% gewijzigd door laropo op 01-10-2008 14:07 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik kreeg net van iemand ook een DM die opmerkte dat het leek alsof zijn sessie gereset was vlak na het inloggen; dat lijkt me hier ook te spelen want je merkt op dat zolang als je ingelogd bent en blijft het vervolgens wel goed gaat.

Er zit een verschil in hoe React bepaald wat je laatste activiteit was (en dus welke items 'nieuw' zijn) tussen ingelogde gebruikers en niet-ingelogde gebruikers. In het eerste geval wordt de sessietijd opgeslagen in het profiel, in het tweede geval in een cookie. Het lijkt er op dat de cookie niet wordt meegenomen op het moment dat iemand inlogd, en dat zou een regressie kunnen zijn.

Moet dus uitgezocht worden :)

Intentionally left blank

• laropo
Ah ok, dat klinkt inderdaad heel logisch! Dan wacht ik nog even rustig af!

In ieder geval bedankt voor de reactie!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het probleem denk ik gevonden; de login via de frontpage reset de sessietijd op het forum. Nu nog uitzoeken waarom dat eigenlijk is 8)7

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.