Ik heb een tijdje geleden een HD 4870 gekocht, die deel is van een bad bios oplage van Sapphire.
Sapphire's instructies zijn de volgende:
Nu vraag ik me af hoe ik precies in Pure dos modus kom. Ik heb de recovery console al geprobeerd, maar deze kan geen flash.bat uitvoeren. Ook vraag ik me af dat als ik met pure dos modus flash, of ik mijn Gefore 7900GT niet per ongeluk flash, of dat hij de 4870 automatisch herkent.
Iemand die hier verstand van heeft en die me kan helpen?
Sapphire's instructies zijn de volgende:
Omdat deze oplage een bad bios heeft heb ik geen signal op mijn monitor, en typ dit topic daarom met twee videokaarten in mijn systeem, met Plug 'n Play service disabled. (als ik dit niet doe, detect plug n play mijn 4870 en krijg ik een black screen) Daarom kan ik mijn bios niet flashen met bijvoorbeeld WINAtiflash, ook atiflash360 werkt niet, omdat ik niet in pure dos modus zit. (ik krijg een "exiting due to signal SIGSEGU" error).How to flash VBIOS under DOS mode ?
1. Please download flash tool and BIOS that can use under DOS mode here –
http://us.sapphiretech.com/driver/478.zip
2. Extract the 478.zip at first under Windows.
3. Reboot your platform into pure dos mode.
4. Please execute flash.bat under prompt command.
5. You can see your original VBIOS already save as 1E85OLD.BIN
6. Reboot your platform and enjoy it.
Nu vraag ik me af hoe ik precies in Pure dos modus kom. Ik heb de recovery console al geprobeerd, maar deze kan geen flash.bat uitvoeren. Ook vraag ik me af dat als ik met pure dos modus flash, of ik mijn Gefore 7900GT niet per ongeluk flash, of dat hij de 4870 automatisch herkent.
Iemand die hier verstand van heeft en die me kan helpen?