Toon posts:

WL-173 Sitecom probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeieavond!

Heb hier een klein probleempje met mijn sitecom router,
ik wou vandaag een port forwarden in mijn router, toen kwam ik erachter dat ik helemaal niet meer kan verbinden met mijn router, dit heb ik geprobeerd met de volgende ip's 192.168.01 / 192.168.0.1 / 198.168.0.1.
Heb geen idee wat ik hier nou fout doe of dat ik iets over het hoofd zie, heb de manual van sitecom doorgelopen en daar werd ik niet bepaald wijzer van en op internet was er weinig over te vinden.

Heeft iemand misschien dit voorval al eens gehad? Zo ja, wat is de oplossing hiervoor?

Verwijderd

Start -> Uitvoeren -> cmd -> enter -> ipconfig en dan gewoon hetgeen dat achter 'IP-adres' staat bij je IE invoeren?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is in mijn geval dan 192.168.0.103 en die werkt ook niet.

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik houd hem even in de gaten, ik heb exact hetzelfde probleem???

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:50:
Start -> Uitvoeren -> cmd -> enter -> ipconfig en dan gewoon hetgeen dat achter 'IP-adres' staat bij je IE invoeren?
Gatewayadres moet ie hebben.

Als niks helpt het apparaat resetten.

[ Voor 7% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 30-09-2008 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst wil ik hem niet resetten want dan kan ik hem weer opnieuw gaan instellen, snap gewoon niet waarom hij het ineens niet meer doet.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-03 17:49

BHQ

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:07:
Het liefst wil ik hem niet resetten want dan kan ik hem weer opnieuw gaan instellen, snap gewoon niet waarom hij het ineens niet meer doet.
...Like, doe dat cmd -> ipconfig gedoe 'es en kijk eens wat je gateway is? Dat IP in je browser meppen zou moeten voldoen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt dus simpel weg niet, binnekort zoiezo overstappen op een andere router.
Dus ik ga hem dan wel resetten morgen denk ik.
Pagina: 1