Adjes Bedankt voor de Acc.Restauratie!

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom in Lieve Adjes, het subforum voor jullie liefdesbetuigingen aan ons. ;)
Ik zie de knip oog wel maar ik wil toch gebruik maken van de mogelijkheid iedereen te bedanken die heeft bijgedragen het het restaureren van mijn account. Ik heb eindelijk mijn originele account met alle scores e.d. vanuit 1999 weer terug en ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat dat nog mogelijk zou zijn. (Okay, misschien heeft mijn mailtje aan Femme de doorslag gegeven) Echt WOUW Hartstikke bedankt en voor jullie dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://hacktics.nl/images/tnet/bedankt.jpg
Ik begrijp als er een slotje op dit gaat want het voegt nix toe aan het beleid of discussie daaromtrent ... Maar misschien is het ook wel leuk om even de comments van de verantwoordelijke moderators/admins te lezen ... Plus dat dit topic aan iedereen duidelijk maakt dat klonen dus eigenlijk nooit nodig hoeft te zijn als je maar goed kan verklaren wat er met je oude account mis is gegaan restaureren ze em zo voor je! Wouw _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
b.t.w ik heb dus even net mijn system specs in de Gallery bijgewerkt en bedacht dat het misschien wel wat zou zijn als je daar ook je OS, en leveranciers met links naar shopsurveys kon plaatsen ... gewoon een ideetje, misschien heeft het wel helemaal geen zin om dat hier te posten, maar ik had de T.Net ideeën bus nog niet gevonden. Vond dit korte berichtje nou ook niet echt een heel topic waard.

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De T.net ideeënbus is Lieve Devvers :) Wel eerst even zoeken voordat je een nieuw topic opent, er is daar al heel veel voorbij gekomen.

En verder veel plezier mer je nieuwe oude account!

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik deed het graag hoor. :P Ik was niet op de hoogte van een mail aan Femme, though. :D

Anyway, dit topic is natuurlijk aardig bedoeld maar echt ruimte voor discussie ofzo is er niet, dus ik sluit het maar. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.