Enkele weken geleden 2 TV's bij kpn.com besteld, de Samsung T220HD, naar tevredenheid werd er 1 bezorgd, de ander zou de volgende dag komen, die kwam, maar zonder tuner. Tuner uitgebreid contact met KPN over gehad, dat is allemaal leuk en aardig, geld krijg ik terug, dus ik kon nieuwe digitenne antenne/ding kopen, gedaan. Dus heel enthausiast dat aansluiten, wat blijkt, krijg 0 signaal, op de andere tv wel, zelfde setup.. Tv is dus kapoere, moet retour, RMA enzo.
Dus ik bel de digitenne klantenservice op, nee, moet per mail, ik mail, het antwoord was kort en bondig, extreme drukte, konden pas binnen enkele weken reageren. Ik hoef alleen een RMA formulier en een pickup van een postbode oid en een nieuwe TV. De helpdesk adviseert een klachtenBRIEF te schrijven, om vervolgens daar weer op te wachten.
Hoe kom ik van die TV af, vervangen door een werkend model zsm? Want het duurt al enkele weken, en ik wil niet nog meer wachten..
Dus ik bel de digitenne klantenservice op, nee, moet per mail, ik mail, het antwoord was kort en bondig, extreme drukte, konden pas binnen enkele weken reageren. Ik hoef alleen een RMA formulier en een pickup van een postbode oid en een nieuwe TV. De helpdesk adviseert een klachtenBRIEF te schrijven, om vervolgens daar weer op te wachten.
Hoe kom ik van die TV af, vervangen door een werkend model zsm? Want het duurt al enkele weken, en ik wil niet nog meer wachten..
|>