• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:11
Enkele weken geleden 2 TV's bij kpn.com besteld, de Samsung T220HD, naar tevredenheid werd er 1 bezorgd, de ander zou de volgende dag komen, die kwam, maar zonder tuner. Tuner uitgebreid contact met KPN over gehad, dat is allemaal leuk en aardig, geld krijg ik terug, dus ik kon nieuwe digitenne antenne/ding kopen, gedaan. Dus heel enthausiast dat aansluiten, wat blijkt, krijg 0 signaal, op de andere tv wel, zelfde setup.. Tv is dus kapoere, moet retour, RMA enzo.

Dus ik bel de digitenne klantenservice op, nee, moet per mail, ik mail, het antwoord was kort en bondig, extreme drukte, konden pas binnen enkele weken reageren. Ik hoef alleen een RMA formulier en een pickup van een postbode oid en een nieuwe TV. De helpdesk adviseert een klachtenBRIEF te schrijven, om vervolgens daar weer op te wachten.

Hoe kom ik van die TV af, vervangen door een werkend model zsm? Want het duurt al enkele weken, en ik wil niet nog meer wachten..

|>

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
simon schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:06:
Hoe kom ik van die TV af, vervangen door een werkend model zsm? Want het duurt al enkele weken, en ik wil niet nog meer wachten..
Wij toveren er wel 1 uit de hoge hoed voor je...
Seriously: wat verwacht je nu? Volg gewoon de voorgeschreven procedure voor een zo spoedig mogelijke oplossing. Als dat langer duurt dan gewenst is dat klote, maar daar kunnen wij ook niets aan doen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36
Kun je niet gewoon een RMA bij Samsung aanvragen?

• simon
RobIII schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:08:
[...]

Wij toveren er wel 1 uit de hoge hoed voor je...
Seriously: wat verwacht je nu? Volg gewoon de voorgeschreven procedure voor een zo spoedig mogelijke oplossing. Als dat langer duurt dan gewenst is dat klote, maar daar kunnen wij ook niets aan doen.
Als iemand tips heeft, zoals samsung ffies proberen te contacten heb ik daar wat aan, dat is anders dan weken wachten. Hoe zou je binnen 14 dagen vanwege dat online aankopen recht zo iets retour kunnen sturen?

samsung meteen aan de lijn, stuk beter

[ Voor 3% gewijzigd door simon op 30-09-2008 17:24 ]

|>

• simon
1 telefoontje met samsung, alles geregeld, tv wordt door ETB opgehaald. Kijk, dat is nou service.

|>

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
En daar moest je nou per se een topic voor aanmaken? :+

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Nou weet iederen die samsung spullen stuk heeft natuurlijk wel dat ze daar (nog) niet zo moeilijk zijn...

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Alleen jammer dat samsung meestal eerder van het repareren is dan van het daadwerkelijk omruilen voor een nieuw exemplaar. daar moet je dan weer voor bij de winkel zijn.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Samsung contacteren en die komen aan huis fixen / omruilen (on-site garantie). Meestal gebeurt dit binnen de 5 werkdagen, iig zal dit sneller gaan dan via de winkel.

[ Voor 14% gewijzigd door XWB op 14-10-2008 18:46 ]

March of the Eagles

• simon
Idd Hacku, is gewoon ETB :)

|>

Pagina: 1