Toon posts:

Cas latency, hoe belangrijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een pc samen te stellen, maar ik zit nog met het geheugen wat ik zal bestellen.

Is het verschil tussen cas 4 en 5 goed merkbaar als je een e8400 en asus p5e hebt, of ligt de 'bottleneck' in een ander onderdeel?

Wie kan me helpen?

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Het hangt er maar net van af wat je wilt gaan doen. Wil je gaan overclocken, dan (kan) de latency uitmaken. Als je het systeem 'as-is' gaat gebruiken, dan maakt het heel weinig uit qua prestatie en vormt het zeker geen bottleneck.

EDIT:
Je kan ook eens de FAQ doornemen. Dit had je vraag eigenlijk al kunnen oplossen zonder een topic te maken.

offtopic:
EDIT 2: spuit11 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Forcepoint op 30-09-2008 17:12 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit helpt: RAM FAQ

Welkom op GoT..... waar de meeste vragen vaak al door de FAQ beantwoord worden.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ben nog een beetje nieuw hier, maar heb zeker niet zomaar mijn vraag gepost. Heb eerst gezocht op internet, maar schijnbaar niet goed genoeg ;).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welkom op GoT.
In de link die Guardian Angel je geeft staat eigenlijk alles wat je moet weten over geheugen :)
Ik wil je daarom ook aanraden hier eerst even goed naar te kijken. We verwachten op GoT dat iemand eerst zelf probeert zijn of haar probleem op te lossen. Daarvan zie ik helaas niet veel terug in je topicstart.

Dit topic gaat dicht wegens te weinig inzet.

Dit topic is gesloten.