Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

avaya toestellen.

Pagina: 1
Acties:

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 10:53
Hallo,

Ik hoop dat ik in de juiste rubriek zit, jammer dat er in telecom geen "oude meuk" rubriek is.

Ik ben op zoek naar een winkel (of medetweaker) die nog wat gebruikt Avaya spul heeft liggen. Het gaat om 9410d of 8410d toestellen of alleen de hoorns.
Dit zijn toestellen voor een oude avaya telefooncentrale die niet meer wordt ondersteund door Lucent/Avaya.
Ik ben al op zoek geweest op marktplaats maar daar verkopen ze af en toe eens één of twéé toestellen, wij hebben er minimaal tien nodig om uit de brand te zijn.
Vroeger stond heel nederland vol met die toestellen, die moeten ergens gebleven zijn :) Ik hoop dus dat iemand een adres weet waar ze dit soort spul 2dehands verkopen!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ebay? Staan er zat iig:
http://search.ebay.com/se...&satitle=8410d&category0=

Maarre.. heb je wel voldoende aansluitingen op die centrale? (En zijn die ook actief? Bij Alcatel bijvoorbeeld zijn de ISDN poorten gebonden aan licenties. fysiek aanwezig is 1, actief is 2)

En in hoeverre heb je de afweging gemaakt van kosten, ouderdom, afschrijving, uitbreidingsmogelijkheden, support vs een nieuwe centrale? (Denk aan voip, thuiswerkplekken, groei)

[ Voor 61% gewijzigd door DJSmiley op 30-09-2008 22:48 ]

• Pindakaasman
Misschien had ik moeten vermelden dat de verzendkosten erg hoog zijn op ebay en dat we daarom niets van ebay willen kopen. er kwam 749 verzondkosten bij voor 40 telefoons...

We hebben nog genoeg vrije poorten, en isdn bundels. Tevens loopt er een project voor een nieuwe centrale maar helaas hebben we nog even een paar toestellen nodig om te overbruggen tot volgend jaar.
Daarom zoeken we een paar van die toestellen wat dichter bij huis :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01

-ET-

Phone Home

Al een Advertentie op V&A gezet? Of gekeken of daar iets aangeboden wordt?

• Pindakaasman
Ik heb geen vraag gezet, wel even gezocht maar er stond geen spul te koop.

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:58
Is het een Index ?
Zo ja, kun je dan niet beter 2030 toestellen nemen ?
Die zijn er nog volop.
Pagina: 1