Ik weet nog niet precies hoe dit werkt, maar op 1 van mijn reacties zijn 2 negatieve waarderingen op gekomen, echter volgens de richtlijnen is deze waardering volgens mij niet correct. Of iemand moet mij kunnen vertellen wat er fout aan is? Het gaat erom dat dit nu heeft gezorgt dat deze reactie niet meer zichtbaar is zonder eerst alles uit te klappen.
Het gaat om: Touch Diamond verkoopt beter dan iPhone 3G
Reactie van mij was:
Het gaat om: Touch Diamond verkoopt beter dan iPhone 3G
Reactie van mij was:
Een product draait zeker wel om specs maar de specs moeten ook overeenkomen met wat hij werkelijk kan.Een product draait niet om specs. Het gaat erom wat een product kan.
De HTC Diamond heeft ook maar een 3 mp camera ten opzichte van de slechts 2 mp van de iPhone. En naar aanleiding voor wat ik er nu al mee heb gefotograffeerd maakt hij uitzonderlijk goede foto's voor een gsm camera. ( en ga nu niet komen met de vergelijkingen tussen dure fotocamera's )De iPhone heeft geen 8MP camera. Waarom zou het? Of straks 10MP zoals Samsung aankondigde. Zet die 10MP foto's van Samsung maar even naar de 10MP foto's die je met een Canon EOS350 maakt. 2-3MP is voor een telefoon genoeg, meer kwaliteit behaal je niet in megapixels.
Hoe kom je hier nu weer bij dat dit met Windows Mobile en Symbian never nooit zou lukken??? Aldeze dingen die jij aanhaalt zijn ook mogelijk op deze 2 OS's.Zo gebruik ik mijn telefoon actief voor (1)contacten, (2) agenda,...
Met Windows Mobile of Symbian zou dat never nooit lukken.
Bij de iPhone komen de meeste klachten voort wegens zaken die iPhone aangeeft dat hij dingen aankan die hij niet aankan, dus misleiding. En andere klachten is de koppelverkoop. Dit is oneerlijke concurentie. In veel landen is dat dan ook verboden. Daarom komen er nog genoeg klachten over de iPhone binnen en niet wegens zijn specs.Het gaat erom dat een product kan wat je wil, op een manier dat je het gebruikt. Door gebruiksvriendelijke software en een touchvlak wat wél goed reageert op wat je doet (door goede gevoeligheid en multitouch) is de iPhone op dit moment dichterbij een écht goede gebruikservaring gekomen dan veel fabrikanten (van wat we vroeger smartphones durfden te noemen) alleen van kunnen dromen.