Toon posts:

[Laptop] Dell Precision M6400 Mobile Workstation

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dell heeft een nieuwe laptop model uit. de M6400.
Enkele specificaties:
  • Intel® CoreTM 2 Duo, Core 2 Duo Extreme Edition, Core 2 Duo Quad Core Extreme Edition Processors
  • Available DIMM Slots: Four Memory slots offering up to 16GB
  • Support for one or two hard drives with optional RAID0 or RAID1 configuration Max Capacity 1TB
  • NVIDIA® Quadro FX 2700M Graphics with 512MB2 dedicated memory of NVIDIA® Quadro FX 3700M Graphics with 1GB2 dedicated memory
verdere specs: http://www.dell.com/conte...400?c=us&cs=04&l=en&s=bsd

Flinke machine dus.
Nu heb ik via het werk deze laptop in bestelling staan. maar ik mag hem ook prive gebruiken.

Ik speel af en toe graag eens een spelletje. Maar ik kan niets vinden over de capaciteiten van deze videokaart.
Ik heb hem besteld met de Quadro FX2700M. Zou je hier evt Crysis op kunnen spelen? CPU heb ik de Core 2 Duo Quad Core Extreme Edition Processors @2.53Ghz met 8GB geheugen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 14:12 ]

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb een m6300, met 17" scherm..

het is echt een big motherfucker... hij is groot.. zwaar...lomp.... maar wel stevig .. maar het ziet er eigenlijk niet zo mooi uit...

ik denk dat de laditude serie een stuk beter is ...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem nodig ivm me werk en heb de prestaties echt nodig ivm virtualisaties en testen.
dat hij niet mooi is, is voor mij bijzaak.

het moet gewoon werken. en aan de hand van de specificaties zal deze ruim voldoen voor mijn doeleinden.

Alleen af en toe een spelletje zou mooi zijn. daarom vroeg ik me af hoe deze video kaart zich gedraagd met gamen?

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 16:38

Wekkie

Yeah

Hier staat dat de 2700m chip gebaseerd is op de GeForce 9700M GTS, dan moet Crysis dus wel lukken lijkt me :)

I've got a feeling...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.