• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 08:56

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik gebruik momenteel 'n heel simpel batch-bestand voor 't backuppen van onze MySQL-database.

code:
1
2
3
4
Net stop mysql
xcopy f:\datatbase f:\backupdatabase /y
Net start mysqlNet use x: \\andereserver\d$
xcopy f:\backupdatabase x:\backupdatabase /y

Dit draait dagelijks en zorgt voor zowel 'n lokale als off-site kopie.
Graag zou ik 't in 'n scriptvorm gieten die meerder kopieën bijhoudt.
Dus per dag van de week 'n submapje ma, di, wo, do, vr
En dan de week er na overschrijvend.
Ik heb echter geen idee hoe ik dat kan doen.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 13:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

[google=windows batch file current date] of [google=windows batch file day of week] :?

Lijkt me dat daar vast een boel inspiratie te vinden is om een en ander in elkaar te knutselen? Mocht je er dan nog niet uitkomen dan kan je altijd hier terugkomen om uit te leggen waar je op misloopt. Ik krijg nu nogal de indruk dat je zelf totaal geen moeite gedaan hebt om uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn?

[ Voor 80% gewijzigd door Orion84 op 30-09-2008 14:19 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13

BCC

en google naar ripple backup

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 14:11
LOL zoeken op ripple backup levert als 1e hit dit topic!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13

BCC

Typisch idd. Terwijl ik hier meerder boeken op de plank heb liggen waar het zo in staat... raar.... De hits die er wel zijn gaan ook precies hierover.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.