Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• superoscar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-05 12:08
Even een stomme vraag misschien maar ik kan hier niks voor vinden: ik heb sinds kort een SonyEricsson c702 met een kleine camera die je eigenlijk nooit gebruikt. Maar hij zou toch nuttig moeten kunnen zijn om als spiegel te gebruiken? :P Als je iets tussen je tanden hebt zitten ofzo :*) , maar heeft iemand daar ooit een applicatie voor gezien?

Ik snap ook wel dat ik het beeldbellen programma kan gebruiken, maar ik wil de videobeelden fullscreen zien.

Ben benieuwd.....

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:14
Kun je bij het beeldbellen programma niet switchen tussen het kleine en grote venster? Dat scheelt in ieder geval al iets...

• superoscar
Ja dat kan, maar een fullscreen scherm lijkt me wel handig... toen ik voor het eerst zo een camera zag dacht ik al dat daar zoiets voor zou zijn, maar nee dus (vooralsnog).

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 20:12

Infinchible

Woef!

Wat bij mijn oude toestel wel wou, is gewoon foto programma, dus dat je de zoeker ziet op het scherm en dan kon je bij instellingen je voorste camera aanklikken, dan zag je wel alles op het grote scherm. Maar geen idee of dat bij jouwe ook kan. Probeer het eens. :)

• superoscar
Nope, die mogelijkheid heeft ie niet... of althans, ik kan hem niet vinden.. wel goed idee verder! :D

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb hier een K800i, als ik naar het service menu ga kan ik de videooproep-camera testen.. dan gaat hij bij mij wel op fullscreen, misschien is het wat! ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij mijn K770i kan ik dit ook gewoon instellen. Afaik werkt de C-serie nog op ongeveer dezelfde manier, dus zal ook daar vast de mogelijkheid er wel zijn. Ik zou nog eens goed kijken.

• superoscar
sc00p: Goed idee, ik kan de kleine camera inderdaad testen maar hij gaat niet fullscreen.. daarnaast is het een beetje een omslachtige manier en ik kan er geen snelkoppeling naar maken...

Denk dat ik het maar op geef, mocht iemand hier een java-applicatie voor ontwikkelen dan heb ik interesse!!
Pagina: 1