Locked thread edit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
Ik weet niet zo goed of dit een feature request is, en al helemaal niet hoe ik dit het beste snel kan intikken, dus dan maar als een echte nerd met wat puntjes:

* Ik heb een oude post in een locked thread, met wat (inmiddels hele dode) links er in. Die links wil ik graag verwijderen of updaten: ze verwijzen naar oude paginas.
* ik kan hier geen edit knop vinden. heb het gevoel dat dit komt door locked (is dit een inkopper? heb ik een faq/info regel over het hoofd gezien?)
* Zoeken hier op lieve devvers gaf niet veel boeiends (alleen iets over move en edit, en veel over de view knop), maar ik ga ervanuit dat het bewust is dat het niet kan in locked threads (als die conclusie correct is)
* Is er een mogelijkheid dat ik die post nog kan bewerken?

Zoals gezegd, ik weet niet of het een featurerequest waard is, want als er beleid achter zit dan zal dat wel een reden hebben, maar ik kan me voorstellen dat er in bepaalde gevallen (hopelijk ook de mijne) een mogelijkheid is. En dan is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat ik even wat meuk over het hoofd zie :)

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:41
Nee, de thread is locked, dit is niet zonder reden, anders over leg je 't ffies met de mods voor dat ene topic :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je kan in dat geval het beste even een DM of mail sturen naar een moderator van het forum waar je post staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

De thread is locked en er valt dus niet meer in te 'knoeien' tenzij je een mod bent.
* Is er een mogelijkheid dat ik die post nog kan bewerken?
In schop een modje een topic openen met je request en kijken of ze het voor je willen doen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

mods kunnen topics die gelockt zijn nog voor je editen. Moet wel echt van belang zijn lijkt me.

Een expirey op sommige sommige locks zou wellicht een betere oplossing zijn. Sommige topics zijn op slot gegaan omdat de discussie offtopic ging terwijl de oorsprong goed was.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Je ziet inderdaad geen edit-knop, omdat het topic op slot is gegaan. Maar waarom zou je de links willen verwijderen of updaten? Als het onderwerp de moeite waard is, komt er een nieuw deel van en kunnen alle recente links daarin. Is het onderwerp niet meer recent, dan is de meerwaarde van het updaten van die links, niet zo heel groot. :)

Als het een hele nuttige toevoeging is, kunnen de mods dat voor jou wijzigen.

[ Voor 11% gewijzigd door _the_crow_ op 30-09-2008 13:46 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Overigens is dit meer een "policy" achtige feature, dus move ik hem naar Lieve Adjes, hoewel in principe alles al gezegt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:53
Je kan altijd contact opnemen met een van de moderators van het desbetreffende (sub)forum. Die kunnen de informatie dan aanpassen of toevoegen. Dit komt verder zo weinig voor, dat een aanpassing niet echt nodig is. Misschien is het zelfs niet wenselijk, een slotje wordt immers niet voor niets gezet ;) Bij topics met eerdere delen, kan de informatie gewoon in het volgende deel gedeeld worden.
Wiethoofd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:44:
De thread is locked en er valt dus niet meer in te 'knoeien' tenzij je een mod bent.

[...]

In schop een modje een topic openen met je request en kijken of ze het voor je willen doen.
SM is echt bedoeld voor spoedeisende zaken. Een DM is dus handiger :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
Check. ik zal een DM sturen als ik me bedacht heb of het idd belangrijk genoeg is om iemand voor lastig te vallen.
thanks voor de reacties

Voor de nieuwsgierigen: het ging dus om een post van mezelf waar ik (deep)links naar m'n eigen site in had gezet. Die zijn nu dus niet meer correct, en de grootste 404 generator van m'n site. Nu kan ik ze wel afvangen en dergelijke, zulke opties zijn er prima, maar ik dacht even dat het mss een idee was gewoon m'n post te editten ;D

sig

Pagina: 1