Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Naar iedereen e-mail sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij mijn bedrijf willen ze één e-mail adres noreply@domein.nl en als er naar dat e-mail adres een e-mail verstuurd wordt moet dat bij iedereen in het bedrijf terecht komen.

Nu kan ik op dat e-mail adres forwarders instellen of een mailingslist. Welke moet ik kiezen?

En is er een mogelijkheid om alle e-mail adressen die eindigen op @domein.nl direct toe te voegen? Anders moet ik elk adres handmatig toevoegen en dat gaat enorm langzaam gezien het aantal mail adressen.

Groeten,
Jeroen

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26

BCC

Welke mailserver heb je?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Forwarden naar een distributielist?

Money for nothin' and your chicks for free

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Volgens mij ontbreekt het aan wat essentiële info.

Nu kan ik niet anders dan antwoorden dan dat je het berichtje voor iedere beoogde ontvanger zelf zult moeten overtypen ;)

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
alle mailadressen e.d. worden aangemaakt via FLEXadmin of bedoel je dat niet?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Windows exchange bijvoorbeeld?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
Mailadressen worden aangemaakt en beheerd met FLEXadmin, net als onze site en iedereen heeft Microsoft Outlook 2007 draaien.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26

BCC

Wat is FLEXadmin?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je eens begint met Policy: Alle regels die op het forum gelden want dit soort 'raad de vraag' topics hebben nogal weinig nut. Naast het verzoek dus om je topics duidelijker te maken stel ik ook voor dat je wat eigen inzet gaat tonen; want ook dit topic is daar nou niet echt een blinkend voorbeeld van

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.