Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Smilies weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 716 views

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoi, als ik op de FP een reactie wil plaatsen en daar toevallig een smiley bij wil voegen, en ik open het vakje met smilies, krijg ik de laatste tijd alleen de 'voorhoofden' van het bovenste rijtje te zien.... (de rest dus allemaal niet... het is gewoon een dun balkje ipv het vak...) Enig idee waar dit aan kan liggen?

En ik kon de FP topics niet meer vinden in het nieuwe forum, dus als iemand deze wil verplaatsen, dan graag.

thanks!

Edit: ik zie nu dat t in "lieve Devvers" geplaatst moet worden, ik dacht dat dat voor 'developers' in het algemeen was, en niet van tweakers zelf, sorry :)

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 30-09-2008 12:30 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

LA >> LD

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Overigens welke browser gebruik je? (en heb je wellicht een screenshot)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hoi thanks, voor t verplaatsen :)

Ik gebruik IE6 jaja nog steeds, vind t fijn en snel werken....

hier shotje:

smilies weg

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Ik denk dat het toch eens tijd wordt om van die deprecated browser af te stappen.. (je bent serieus ook de eerste waarvan ik hoor dat IE6 fijner is dan IE7..)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je het ook nog nadat je een keer Ctrl-F5 hebt gebruikt op die pagina?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is inderdaad een verkeerde versie van deze pagina, zowel in de oude als de nieuwe layout ziet het er anders uit. ctrl-F5 zou dat moeten oplossen. En hier werkt het wel goed in IE6 ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hoi thanks, maar Ctrl F5 doet helemaal niets anders... de smilies zijn nog steeds weg

En hoe bedoel je de layout ziet er anders uit? screenshotje?

en t plaatje dat ik gepost heb is alleen een uitsnede he... dat t vak weg is, komt omdat ik plaatje gekropped heb... het gaan alleen om het vakje met de smilies...

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52

Sebazzz

3dp

Haan schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:29:
Ik denk dat het toch eens tijd wordt om van die deprecated browser af te stappen.. (je bent serieus ook de eerste waarvan ik hoor dat IE6 fijner is dan IE7..)
:/ IE6 ís fijner dan IE7. IE7 is een grote bloated zware browser met een kut user interface waaraan ik me maar niet aan kan wennen. Daarnaast is het niet zo goed te tweaken en simpelweg lelijk. IE6 ftw (qua UI dan). Daarom ben ik overgestapt op Firefox gezien IE6's support voor webstandaarden en omdat veel sites IE6 al droppen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Dirk

Dirk

poor Leno schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:24:
Hoi thanks, maar Ctrl F5 doet helemaal niets anders... de smilies zijn nog steeds weg

En hoe bedoel je de layout ziet er anders uit? screenshotje?

en t plaatje dat ik gepost heb is alleen een uitsnede he... dat t vak weg is, komt omdat ik plaatje gekropped heb... het gaan alleen om het vakje met de smilies...
De toolbar hoort boven de post te staan en de smilies eronder, da's zowel in de oude als de nieuwe layout. Aangezien het er in de oude layout eerst wel zo uit zag voor zover ik me kan herinneren, is het waarschijnlijk een caching probleem. Heb je ook al hele browsercache geleegd? Of zitten er toevallig proxies tussen die nog kunnen cachen?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dirk schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:12:
[...]

De toolbar hoort boven de post te staan en de smilies eronder, da's zowel in de oude als de nieuwe layout. Aangezien het er in de oude layout eerst wel zo uit zag voor zover ik me kan herinneren, is het waarschijnlijk een caching probleem. Heb je ook al hele browsercache geleegd? Of zitten er toevallig proxies tussen die nog kunnen cachen?
Dat geldt voor het forum en niet voor de FP. Op de FP staat de toolbar en smilies rechts van het replyscherm :)

☻/
/▌
/ \

• Dirk

Dirk

Ah, verrek, helemaal overheen gelezen. Nouja, kan ik morgen eens kijken of dat het bij mij wel gewoon doet in IE6 :P

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En? Any news? :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik heb het gisteravond thuis op een oude bak nog getest waar ik dat antieke IE6 nog had staan en idd hetzelfde probleem.
Confirmed dus :Y)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
aha, dus t ligt aan ie6 en niet mn windows o.i.d.

Is dit te fixen denk je? Of gaan ze bij Tweakers daar geen moeite meer voor doen? (Als ze dat kunnen)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

poor Leno schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:42:
aha, dus t ligt aan ie6 en niet mn windows o.i.d.

Is dit te fixen denk je? Of gaan ze bij Tweakers daar geen moeite meer voor doen? (Als ze dat kunnen)
Dat is wel te fixen (we hebben genoeg ervaring met IE6' nukken en workarounds daarvoor), maar staat niet hoog op de prioriteitenlijst. In due time dus ;)

Intentionally left blank

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Het probleem is denk ik dat een website tegenwoordig voor verschillende browsers ontwikkeld moet worden. Om het in Browser X werkend te krijgen moeten er veel workarounds en hacks toegepast worden om het überhaubt werkend te krijgen.

Daarom word IE6 veelvoudig gedropt op sommige site's omdat het niet meer reëel is om een volgens mij al vrij oude browser :+ werkend te krijgen.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
crisp schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

Dat is wel te fixen (we hebben genoeg ervaring met IE6' nukken en workarounds daarvoor), maar staat niet hoog op de prioriteitenlijst. In due time dus ;)
Thanks! Ik zal t wel zien.... Hoef ik tenminste niet voor een paar duffe smilies te upgraden naar ie7 of 8 :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Je hoeft niet te upgraden naar IE7 of 8 voor een betere browser hoor, er zijn genoeg alternatieven beschikbaar :P

Intentionally left blank

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Is IE6 ook niet minder veilig dan IE7?
offtopic:
Persoonlijk zou ik alleen al voor het gemis aan tabs van IE6 afstappen, maar laten we die discussie verder hier niet voeren :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
crisp schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:18:
Je hoeft niet te upgraden naar IE7 of 8 voor een betere browser hoor, er zijn genoeg alternatieven beschikbaar :P
Ja dat weet ik, maar Firefox crasht constant bij mij (welke versie dan ook) en t duurt lang met opstarten, zelfs met de preloader en Chrome vertrouw ik nog niet, ff wachten tot de bugs er uit zijn...
Opera heb ik nog niet veel goeds over gehoord...

En IE6 is voor mij (hoop ik ;)) veilig genoeg, zolang je de patches maar hebt... (toch?)

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
poor Leno schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:15:
[...]
Opera heb ik nog niet veel goeds over gehoord...
Dan moet je beter luisteren :+
Ben van IE7 een keer Opera gaan uitproberen, en ben er daarna niet meer vandaan geweest :P
Gebruik het nu ongeveer 2 jaar naar volle tevredenheid :)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52

Sebazzz

3dp

poor Leno schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:15:
[...]

Ja dat weet ik, maar Firefox crasht constant bij mij (welke versie dan ook) en t duurt lang met opstarten, zelfs met de preloader
Firefox crashes komen vooral door preloaders, antivirussuites die extensies en plugins installeren (Norton, maar vooral McAfee). En blijkbaar heb je geen ervaring met de laatste vossen, want VuurVos 3.* is retesnel, zelfs op school (portable/USB).

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.