Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Domein logon werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Heb een native 2008 domein draaien, met verschillende 2003 servers in het domein.
Gisteren begonnen met workstations die Vista draaien, in het domein te hangen. Kom ik wat raars tegen, wat ik niet kan plaatsen door de (helaas) nederlandstalige foutmelding. De users die geen domain admin zijn, kunnen nergens inloggen:

"U kunt zich niet aanmelden omdat de gebruikte aanmeldingsmethode niet op deze computer kan worden gebruikt. Neem voor meer informatie contact op met de netwerkbeheerder."

Als ik de user member maak van domain admins, kan hij/zij inloggen. Alle andere rechten die ik geef, leveren niet het gewenste resultaat. Maak ik een nieuwe (test)user, dan heeft dat ook geen resultaat.

Door de NL foutmelding, kom ik niet verder met Google. Wellicht zijn er hier mensen die deze melding ook al eens hebben gehad, en weten wat ik aan moet passen om het probleem op te lossen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vertaal die mededeling dan zelf zo goed mogelijk naar Engels en trek die door wat search engines heen?

Dit is wel een beetje té simpel gedaan hoor.
elke andere vorm van troubleshooting mist overigens ook nog in dit verhaal.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.