Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
[ Voor 26% gewijzigd door OneUp op 30-09-2008 10:22 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
CTRL+Refresh klikken (of was het nu SHIFT?) doet in principe hetzelfde, alleen dan voor de huidige page request.OneUp schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:21:
Ik heb er ook last van, zal het is proberen.. niet de rechten helaas
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
edit: hoewel de pagina's wel al een must-revalidate meekregen, dus misschien dat proxies ook nog roet in het eten gooien en ik echt harde no-cache headers moet gaan sturen? Misschien kunnen mensen ook eens kijken of hetzelfde probleem zich ook voordoet op de frontpage?
[ Voor 46% gewijzigd door crisp op 30-09-2008 11:26 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Zodra ik de computer opstart en internet open dan ben ik nogwel ingelogd bij got, maar is hij de trackersetting vergeten en moet ik hem weer bij voorkeuren aanzetten. Dit dus ondanks een lege cache...
- het probleem speelt met het uitzetten van de tracker (dus niet met de tracker rechts zetten)
- het probleem treedt na een bepaalde tijd op na het instellen
Het lijkt namelijk op een intern cacheing probleem.
Intentionally left blank
Ja, beide kloppen. Zojuist kwam ook opeens de Tracker terug zonder dat ik mijn browser gesloten had, cache geleegd, of wat dan ook. Ik refreshte een pagina en opeens was de Tracker terug...crisp schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:30:
Klopt het volgende:
- het probleem speelt met het uitzetten van de tracker (dus niet met de tracker rechts zetten)
- het probleem treedt na een bepaalde tijd op na het instellen
Het lijkt namelijk op een intern cacheing probleem.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()