Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GoT vergeet Tracker setting

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ten eerste nogmaals d:)b thumbs up voor de nieuwe layout en voor de reactiviteit voor het zeer snel corrigeren van enkele kinderziektes (zoals het missen van de paginanummering onderin).

Ik loop nu echter al een aantal malen tegen een vreemde bug aan: GoT vergeet dat ik de Tracker uit wil. Soms (tot nu toe altijd 'smorgens wanneer ik weer voor het eerst van de dag op GoT kom) staat de Tracker weer aan, en moet ik naar myReact om hem weer uit te zetten.

Niet zeer irritant, geen hoge prioriteit, maar wel iets waar wat aandacht aan besteed mag worden denk ik.

d:)b

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik lees hier en daar dat het helpt om je cache eens leeg te gooien. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 30-09-2008 09:36 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Thanks.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb er ook last van, zal het is proberen.. niet de rechten helaas :/

[ Voor 26% gewijzigd door OneUp op 30-09-2008 10:22 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

OneUp schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:21:
Ik heb er ook last van, zal het is proberen.. niet de rechten helaas :/
CTRL+Refresh klikken (of was het nu SHIFT?) doet in principe hetzelfde, alleen dan voor de huidige page request.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb gisteren de cacheing headers uitgeschakelt, maar het kan nog zijn dat er nog bepaalde pagina's in je cache staan. Hence cache legen of hard refreshen op die pagina's.

edit: hoewel de pagina's wel al een must-revalidate meekregen, dus misschien dat proxies ook nog roet in het eten gooien en ik echt harde no-cache headers moet gaan sturen? Misschien kunnen mensen ook eens kijken of hetzelfde probleem zich ook voordoet op de frontpage?

[ Voor 46% gewijzigd door crisp op 30-09-2008 11:26 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik heb er ondanks verschillende harde refrechen en legen van cache nog altijd problemen mee.

Zodra ik de computer opstart en internet open dan ben ik nogwel ingelogd bij got, maar is hij de trackersetting vergeten en moet ik hem weer bij voorkeuren aanzetten. Dit dus ondanks een lege cache...

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
* Mx. Alba heeft inderdaad ook nog steeds het zelfde probleem... Cache meermaals geleegd, maar soms komt opeens de Tracker weer terug.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bij mij is het probleem er ook en op meerdere computers.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Klopt het volgende:

- het probleem speelt met het uitzetten van de tracker (dus niet met de tracker rechts zetten)
- het probleem treedt na een bepaalde tijd op na het instellen

Het lijkt namelijk op een intern cacheing probleem.

Intentionally left blank

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:30:
Klopt het volgende:

- het probleem speelt met het uitzetten van de tracker (dus niet met de tracker rechts zetten)
- het probleem treedt na een bepaalde tijd op na het instellen

Het lijkt namelijk op een intern cacheing probleem.
Ja, beide kloppen. Zojuist kwam ook opeens de Tracker terug zonder dat ik mijn browser gesloten had, cache geleegd, of wat dan ook. Ik refreshte een pagina en opeens was de Tracker terug...

Verwijderd

Lijkt er wel op ja. Bij mij zijn ze beide waar...

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 13:09
Ook ik heb het probleem. Zowel op werk (Firefox, Vista) als thuis (Firefox, XP) kwam de tracker weer terug na ongeveer 24 van instellen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is heb ik het probleem gevonden en verholpen :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Zijn er nog mensen die na mijn laatste fix dit probleem hebben ondervonden, of heb ik het goed gefixed? :P

Intentionally left blank

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ik heb er in ieder geval sindsdien geen last meer van gehad.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dan ga ik er van uit dat ik het goed gefixed heb :P en anders hoor ik het wel weer ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.