Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Resultaten van een aspx-url naar txt file via command-line

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 13:40

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Zoals beschreven staat in het onderwerp ben ik op zoek naar een command-line tool waar mee je de resultaten van een aspx naar textbestand schrijft.

Het gaat hierom healtchecks van webservices, die wij nu handmatig controleren. Graag zou ik dit automatiseren via een batch bestand.

Via google gezocht en gezocht, maar geen oplossing gevonden zonder de webservices aan te passen. Het moet toch mogelijk zijn om bijvoorbeeld:

<URL> -> d:\results.txt

Te kunnen uitvoeren via de command.

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon op 30-09-2008 09:02 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 13:40

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Bedankt was een oplossing geweest. Probleem is alleen dat we binnenkort overgaan naar Citrix en deze applicatie word dan niet toegelaten om te draaien. (externe partij)

Iemand nog een ander idee?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Jasperrr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-11 04:14
Falcon schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:34:
[...]

Bedankt was een oplossing geweest. Probleem is alleen dat we binnenkort overgaan naar Citrix en deze applicatie word dan niet toegelaten om te draaien. (externe partij)

Iemand nog een ander idee?
Ik zie op die pagina toch echt meerdere oplossingen staan en niet een specifiek programma.
Weet je zeker dat er geen enkele post bij zit die je op weg kan helpen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit topic staat in WEB omdat.. :? Neem even Waar hoort mijn topic? door ;)

Daarbij: zoeken kun je prima zelf (Waar vind ik...?); er moet voldoende te vinden zijn met een beetje zoekmachine en wat inspanning.

Overigens nog een hint die in de aangehaalde link staat en waar je volgens mij over heen kijkt: WGet.

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 30-09-2008 12:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.