Toon posts:

Acer aspire One Recovery

Pagina: 1
Acties:
  • 748 views

Verwijderd

Topicstarter
besten mensen, ik heb een Acer One liinux gekocht (3 weken geleden ) bij dixons nu krijg geen taakbalk meer en staat er de hele tijd de volgende melding: [nieuw item, nieuw item moet nogg geconfigureerd worden] als ik daar op klik gebeurt er niets. weet imand wat ik kan doen ?

ik heb een recovery DVD maar ik heb geen externe DVD speler en kosten ca. 50 euro en meer

nu is mijn vraag weet iemand hoe ik het probleem kan oplossen of moet ik tog een DVD speler moet kopen
of is er nog een andere recovery manier zoja welke ??

alvast bedankt. _/-\o_

rick

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 07:23 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:33
Software vraagje, moved.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 07:22:
besten mensen, ik heb een Acer One liinux gekocht (3 weken geleden ) bij dixons nu krijg geen taakbalk meer en staat er de hele tijd de volgende melding: [nieuw item, nieuw item moet nogg geconfigureerd worden] als ik daar op klik gebeurt er niets. weet imand wat ik kan doen ?

ik heb een recovery DVD maar ik heb geen externe DVD speler en kosten ca. 50 euro en meer

nu is mijn vraag weet iemand hoe ik het probleem kan oplossen of moet ik tog een DVD speler moet kopen
of is er nog een andere recovery manier zoja welke ??
Heb je de stappen in de handleiding gevolgd? Als je die goed bekeken had, dan weet je dat je namelijk geen externe DVD speler nodig hebt, maar een andere computer en een USB stick. Je boot op die andere computer van de DVD, en maakt daarmee de USB-stick bootable. Die USB stick wordt wel geleegd, hou daar rekening mee.

De One moet je dan in de BIOS instellen dat er een F12 boot menu is, en dan F12 indrukken en de USB stick als opstartdevice kiezen. Verder is het gewoon menu's volgen en klikken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op school lichen te klote en kwam ik erachter

evegoed bedankt.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Met wat zelf zoeken is dit meestal wel te doen, en ik wil je verzoeken een beetje op je taalgebruik te letten: dit is af en toe een beetje lastig te volgen.

Dit topic is gesloten.