Moederbord start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

• jayless82
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-04 17:37
Hallo ,

mijn MSI K9.... moederbord blijft vaak hangen op het MSI logo en start dan niet door.
Wat zou dit kunnen zijn???

wordt er gek van.

tevens als hij wel opstart dan werkt mijn usb wifi dongle linksys) dan weer wel en dan weer niet dan moet je hem echt uit de usb hub halen en weer opnieuw erin doen.

alvast bedankt.

groeten,

jeroen

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Aangezien mijn glazen bol ergens defect op zolder ligt, lijkt het me heet verstandigst dat je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens doorneemt en je bevindingen hier post. Oh, post dan ook even je volledige specs mee!

Rail Away!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoals Mad Marty al aangeeft is de troubleshooter de plek om mee te beginnen om dit soort problemen te achterhalen.

Zoals in het PMG Beleid te lezen is verwachten we hier op GoT dat je zelf de moeite doet om een probleem op te lossen. Daarnaast ontbreken in je topicstart de volledige specs van je systeem en de zaken die je zelf al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen.

Omdat dit topic niet voldoet aan de voorwaarden doe ik het op slot. Mocht je er na het doornemen van de troubleshooter nog niet uitkomen, dan ben je natuurlijk altijd vrij om een topic te openen :). Als je dit doet let dan wel op de punten die ik hier aangeef.

Dit topic is gesloten.