Toon posts:

[Euro Truck Simulator] spel draait te snel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Sinds kort heb ik het spel: euro truck simulator.

Nu draait dit spel helaas veel te snel, zodat je er niet normaal mee kan spelen. Bij mijn buurman draait-ie prima...
Specs van mn pc:
AMD Athlon 64 X2 Dual 4600+, 2,41 ghz
2gb intern
Video: ATI Sapphire Radeon X1600XT

In principe voldoende om het spel te kunnen draaien en ook niet over-the-top ervoor.

Wat ik geprobeerd heb:
- Nieuwe drivers videokaart
- Speedswitch XP geinstalleerd (gevonden in eerder topics)
- Rivatuner gedeinstalleerd

Had allen geen nut. Iemand een idee hoe dit komt en vooral hoe het op te lossen is? De topics die ik hierover vind, gaan vooral over laptops, maar dit betreft een normale pc.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Dual core optimizer van AMD installeren ;) Is iets met timer in de CPU, die bij AMD nog wel eens iets ongelijk wil lopen tussen de 2 cores voor zo ver ik het weet.

Spel als Counterstrike heeft hier ook last van, en Postal 2 ook heb ik gemerkt. Gewoon even installeren, en klaar is kees ;)

Linkje:
http://www.amd.com/gb-uk/...,30_182_871_13118,00.html
misterdoom schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:04:
Bedoel je dat je te weinig FPS krijgt waardoor je het niet deftig kan spelen door het hakkelen van de beelden?

Als dat zo is, dan draait je spel te traag ;)
Nee volgens mij niet, sommige (oude) spellen hebben hier last van. Met Counterstike net zo, en Postal 2 ook. Spel start, alles vliegt voor bij, in multiplayer ook, spel start net, en je loopt al met je counter terrorist het kamp van de terroristen binnen 8)7
Lijkt leuk, wordt ook niet opgemerkt als chat, al vindt de rest t wel raar, spel/server ziet t niet. Maar t is ook totaal onspeelbaar naar mijn ervaringen

Edit: Graag even melden of dit je probleem oplost of niet, wel leuk om te weten, veel mensen laten dit nog al eens in topics, niet alleen leuk om te weten, maar misschien komt iemand met zelfde probleem dit topic ook nog tegen, met de eventuele oplossing :)

[ Voor 95% gewijzigd door GoldenBatt op 29-09-2008 23:58 ]

Specs!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Bedoel je dat je te weinig FPS krijgt waardoor je het niet deftig kan spelen door het hakkelen van de beelden?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

misterdoom schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:04:

Aangezien evelyne het over dergelijke topics heeft met betrekking tot laptops, wordt bedoeld dat het spel te snel draait. Wat GoldenBatt dus ook zegt en die update van AMD zou dan ook de oplossing nog wel 's kunnen zijn :).

Heb overigens de titel iets duidelijker gemaakt.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
@ Goldenbatt

heeft perfect gewerkt :-D Dank je wel!!