"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
En verkeerde forum maar ok... EN er zijn eigenlijk pas 250 draden over geweest maar ok
Verwijderd
Heb Wanadoo in Amersfoort via een externe op de compoort aangesloten kabelmodem.
Verwijderd
max 500
met essent@home
:):):):)
maar moet er wel bijzeggen dat ik dan van de newsserver van @home aan het downloaden ben met 4 verbindingen tegelijk...>:)
Eeuwige n00b
Verwijderd
JEZUS! Welke provider heb jij!? Is dat kabel!?Op donderdag 22 februari 2001 14:41 schreef _666_ het volgende:
Kabel: 150Kb/s (limiet)(gaat ook wel over 200, maar valt na verloop van tijd altijd terug rond de 150 a 160 Kb/s
Verwijderd
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Nee....Op donderdag 22 februari 2001 14:45 schreef Digit het volgende:
[..]
Dus als je kabelinternet wilt, moet je echt @home hebben...?
gewoon in een buurt wonen waar ze nog nooit van computers gehoord hebben
Eeuwige n00b
Wat een rare aanlsuiting? Nooit van gehoord zoiets voor een kabelmodem!Op donderdag 22 februari 2001 14:41 schreef petpas het volgende:
Schrik niet: 3.0 kbs.
Heb Wanadoo in Amersfoort via een externe op de compoort aangesloten kabelmodem.
Wanadoo SUCKS!!!!!
Verwijderd
Sjees, dat vakt tegen, ik was/ben van plan ADSL te nemen, en dan de basis versie, maar nu zal ik er nog even over denken. Hij heeft toch een MAX van 1024kb/s ? En dan haalt ie maar 100?????Op donderdag 22 februari 2001 14:46 schreef Baviaan het volgende:
Fast ADSL: 100kb/s
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
van pubs met meerdere threads 300/400
@home natuurlijk
De keuze is aan jou
(bij mij was kabel een goede keus omdat er bij ons in de beurt maar 2 mensen op de kabel zitten
Eeuwige n00b
Zelfde hier. Maarja. Volgens mij zit in een straal van 1 km niemand met chelloOp donderdag 22 februari 2001 14:57 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
187.5, de volle 1,5 Mbit met chello, dat haal ik bijna altijd als ik een snelle server heb
ps: nee het ligt niet aan m'n instellingen
is bij iedereen hier in de buurt
Dit alles via @home.
Ik heb geluk. Woon in een flat met aparte kabel naar de flat toe. Woon op de 2e verdieping8-).
Hoef je overdag met chello niet te proberen.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Eeuwige n00b
Ik bedoel KB heheheOp donderdag 22 februari 2001 15:06 schreef Blue_White_Army het volgende:
Ik haal gemiddeld 350K via de bekende MP3 sites. 500K via ftp sites
Dit alles via @home.
Ik heb geluk. Woon in een flat met aparte kabel naar de flat toe. Woon op de 2e verdieping8-).
Verwijderd
essent@home is hier gewoon goed
Verwijderd
Hier in Enschede s'avonds altijd ping 200 of hoger, downloaden met 50Kb/s
overdag redelijke verbinding maar rond uurtje of 5/6 begint het zo traag als dikke stront te worden.
kortom @HOME SUCKS
maar gemiddeld... tja... nou tussen de 0.1 en 10k/s ofzo.
soms (redelijk vaak) is het trager.
ik heb een keer een minuut lang zitten downen met 60 bytes/s (serieus! daarna klom ie weer op) dat vond ik ook wel komisch... kon de bytes bijna tellen...
Saved by the buoyancy of citrus
is niet leuk...Op donderdag 22 februari 2001 15:45 schreef Cyphax het volgende:
als jij dat al vindt sucken... mijn chello doet met mazzel 5k/s 's avonds hoor!
maar gemiddeld... tja... nou tussen de 0.1 en 10k/s ofzo.
soms (redelijk vaak) is het trager.
ik heb een keer een minuut lang zitten downen met 60 bytes/s (serieus! daarna klom ie weer op) dat vond ik ook wel komisch... kon de bytes bijna tellen...
iedereen heef RECHT op een goede verbinding vindt ik.:)
Eeuwige n00b
Verwijderd
gemiddeld 180
op zijn top tegen 250 soms ook wel 300 :o(gehoord van vrienden)
hoogste wat ik heb gehaald is 250.
(dit geld dan wel voor de omgeving Lichtenvoorde (achterhoek))
Dito, alleen in america haal ik ongeveer 50kBps.Op donderdag 22 februari 2001 14:57 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
187.5, de volle 1,5 Mbit met chello, dat haal ik bijna altijd als ik een snelle server heb
Zit in Arnhem in een straat waar 50huizen staan en waarvan ongeveer 25mensen Chello hebben.
Het is alleen jammer dat het soms 30min uitvalt ofzo
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)