Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Sinds een paar dagen ben ik de eigenaar van een Zen 4GB. In de aanbieding bij de MM voor 69E. Goede deal! Ik gebruik hem in combinatie met een AKG K414P. Heerlijk geluid! Nu wilde ik eens een beetje gaan spelen met de EQ om te kijken of ik het geluid nog aan kon passen aan mijn wensen. Alle presets werken gewoon, maar mijn custom EQ doet helemaal niets. Ik kan alle banden naar keuze aanpassen, maar ik krijg geen real-time verandering in mijn geluidsbeeld. Ook na bevestiging van de instelling veranderd er niets. Heeft iemand ervaring met dit probleem?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je de nieuwste firmware? Zo niet, probeer die eens, en zo wel, probeer dan eens de firmware opnieuw te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:32:
Heb je de nieuwste firmware? Zo niet, probeer die eens, en zo wel, probeer dan eens de firmware opnieuw te installeren.
Hoi Rod. Dat had ik inderdaad nog wel even kunnen vermelden. Ik heb vanuit de verpakking al de nieuwste firmware (1.21.01e). Herinstalleren is een optie, dit ga ik morgen maar eens proberen. Laten we hopen dat het dan verholpen is.

• PhanToM__
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11 11:11
Hallo,

Ik heb namelijk ook een creative zen, en ik wou even tussendoor vragen of dat het enig nut heeft om je firmware up to daten als je geen problemen ondervindt?
Alvast vriendelijk bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daar kun je achter komen door even de moeite te nemen om te kijken naar wat er veranderd is bij de nieuwste firmwareversie. Daarnaast wil ik nog even opmerkingen dat deze vorm van topic-kaping not done is.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 29-09-2008 23:15 ]