Weet iemand een oplossing voor level 9 van de mistery levels? De rest heb ik al gehaald, alleen die niet.
Het gaat om het oplossen van een 'moord' en de crimineel is z'n bril kwijt.
"Disguise" heet ie.
Overigens heb ik (voor de mensen die het nog niet wisten) een paar leuke dingen voor MGS(PC)
Als je Meryl aankijkt met de camera of scope gaat ze allerlei opmerkingen maken en wordt op den duur helemaal rood.
Als je Meryl heel snel achterna loopt de WC in krijg je in het volgende stukje haar zonder broek te zien.
Als je MeiLing heel vaak opbelt gaat ze op den duur denken dat je verliefd op haar bent(tong uitsteken)
Sniper Wolf's handdoekje werkt heel goed tegen wolven; ze vinden je nu ineens wel aardig.
De bandana dient voor het schieten zonder dat de munitie opraakt.
Als nou ook nog iemand me even de oplossing wil geven voor die level:)
Het gaat om het oplossen van een 'moord' en de crimineel is z'n bril kwijt.
"Disguise" heet ie.
Overigens heb ik (voor de mensen die het nog niet wisten) een paar leuke dingen voor MGS(PC)
Als je Meryl aankijkt met de camera of scope gaat ze allerlei opmerkingen maken en wordt op den duur helemaal rood.
Als je Meryl heel snel achterna loopt de WC in krijg je in het volgende stukje haar zonder broek te zien.
Als je MeiLing heel vaak opbelt gaat ze op den duur denken dat je verliefd op haar bent(tong uitsteken)
Sniper Wolf's handdoekje werkt heel goed tegen wolven; ze vinden je nu ineens wel aardig.
De bandana dient voor het schieten zonder dat de munitie opraakt.
Als nou ook nog iemand me even de oplossing wil geven voor die level:)