Als je Adobe Acrobat Professional hebt dan installeert ie ook een plugin in het gehele office pakket. Het pakket kost echt wel geld.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Als je al weet dat het van Adobe is, waarom bel je ze dan niet?
De telefoonnummers van zowel de klantenservice als de technische support staan keurig op de Nederlandse site van Adobe.
De telefoonnummers van zowel de klantenservice als de technische support staan keurig op de Nederlandse site van Adobe.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Voor enkel een plugin die Word documenten als PDF kan opslaan?
Lijkt me behoorlijk overkill, waarom installeer je niet een van de vele PDF printers die op het internet rondzweven (zoals bv het al aangehaalde CutePDF writer).
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Als je gratis ook werkende linkjes, bookmarks, enzo wilt in 2003, kijk dan naar PDF-T-maker / PDFCreator
Voor 2007 is er gewoon Save as PDF.
Mocht je op de een of andere manier Adobe CS3 suite makkelijk legaal kunnen krijgen, let er dan op dat je niet alleen Acrobat Pro installeert, en niet Acrobat Pro als eerste opstart. Dat gaat namelijk hopeloos mis bij het activeren... (Adobe staat bekend om zijn slechte installaties)
Voor 2007 is er gewoon Save as PDF.
Mocht je op de een of andere manier Adobe CS3 suite makkelijk legaal kunnen krijgen, let er dan op dat je niet alleen Acrobat Pro installeert, en niet Acrobat Pro als eerste opstart. Dat gaat namelijk hopeloos mis bij het activeren... (Adobe staat bekend om zijn slechte installaties)
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Overigens heeft de Adobe PDF maker plugin (vanuit de Adobe suite) problemen met objecten die weer tekst bevatten (bijvoorbeeld een ingevoegd Visio document). Ik heb toendertijd gekozen voor CutePDF (welke ook gewoon een virtuele printer installeert) en gebruik tegenwoordig gewoon de 2007 plugin.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb geen goede ervaring met die zogenaamde virtuele PDF printers. Het gaat vaak goed, vooral bij een simpele opmaak, maar op de momenten dat ik het écht nodig had (deadline te halen met project) wist het wel mooi de opmaak van mijn document dusdanig te verkloten dat het niet inleverbaar was.
Wat bij mij wel goed werkt is XPS en PDF Saver (plugin van MS zelf). Ik draai Word 2007, maar ik meen mij te herinneren dat er ook een plugin is voor 2003.
Wat bij mij wel goed werkt is XPS en PDF Saver (plugin van MS zelf). Ik draai Word 2007, maar ik meen mij te herinneren dat er ook een plugin is voor 2003.
Pagina: 1