Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth muis

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

• stefanos1990
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoi allemaal,

omdat mijn Microsoft Wireless Intellimouse Explorer 2.0 het helaas begeven heeft, ben ik sinds een paar weken op zoek naar een nieuwe draadloze muis. Mijn laptop heeft bluetooth ingebouwd, dus het leek mij handig om een bluetooth muis te kopen. Maar ik heb gemerkt dat er maar erg weinig bluetooth muizen te krijgen zijn, en dat veel mensen de ervaring hebben dat ze niet goed werken als je niet de bijgeleverde dongle gebruikt.

Heeft iemand er meer ervaring mee?

De Microsoft Wireless Laser Mouse 8000 is de muis die ik op het oog heb om te kopen nu, eventueel met bijbehorend toetstenbord. Heeft daar toevallig iemand ervaring mee? Draadloos typen schijnt soms ook niet altijd vlekkeloos te werken.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:49
Als je iets zeker wilt weten, kan je toch ook ff naar de MediaMarkt gaan zo'n setje halen, en als het niet bevalt omruilen of je geld terug vragen?

Zelf loop ik ook af en toe wel eens tegen iets aan, waarvan ik niet 100% zeker weet of het werkt. En om zoiets via het internet te bestellen is dan vaak niet slim (vanwege retourzending en de daarmee gemoeide kosten). Kun je beter 20 euro meer betalen, zelf testen en als je niet tevreden bent je geld terug gaan vragen.

discogs

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
loewie-643- schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:54:
Als je iets zeker wilt weten, kan je toch ook ff naar de MediaMarkt gaan zo'n setje halen, en als het niet bevalt omruilen of je geld terug vragen?

Zelf loop ik ook af en toe wel eens tegen iets aan, waarvan ik niet 100% zeker weet of het werkt. En om zoiets via het internet te bestellen is dan vaak niet slim (vanwege retourzending en de daarmee gemoeide kosten). Kun je beter 20 euro meer betalen, zelf testen en als je niet tevreden bent je geld terug gaan vragen.
Heb je ooit gehoord van de proefperiode van 7 dagen bij de wet koop op afstand? Die zegt namelijk dat als je het product binnen 7 dagen retourneert je het volledige bedrag terug krijgt (mits niet beschadigd, etc..)

Overigens zou je ook naar de Dell bluetooth muis kunnen kijken, deze heeft echter wel een lange verwachte verzendtijd.

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:20
Logitech V470 is het antwoord, prima bluetooth muis die zelfs zonder dongle wordt geleverd.... _/-\o_

Werkt bij mij al een half jaar prima en heb maar nog 1x de batterijen hoeven vervangen. En dat was niet zo lang geleden en ik gebruik hem elke dag wel!

MTB Trail Traffic

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:12

Cyphax

Moderator LNX
Die Microsoft WLM 8000 heb ik hier in gebruik (op het werk). Dat is geen slechte muis en hij is voor links- en rechtshandig gebruik geschikt. De bijgeleverde ontvanger werkt ook prima, niets over te klagen verder. Ik heb persoonlijk altijd liever Logitechmuizen, ik vind de goedkopere Microsoftmuizen ook daadwerkelijk erg goedkoop aanvoelen (en goede Logitechmuizen niet) maar dat is bij deze toch anders. Het is ook niet onprettig dat er gewoon een AA-batterij in gaat, en er zit een oplader bij waar je de muis op kan zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door Cyphax op 30-09-2008 16:21 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• stefanos1990
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Bedankt voor de antwoorden, ik denk dat ik inderdaad gewoon kijk of ze die Microsoft muis hebben bij de mediamarkt, want een goed alternatief heb ik nog niet gevonden (ook niet de muizen die jullie noemden).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic. Daarnaast blijkt maar weer hoe persoonlijk iets als een muis kan zijn - niets gaat boven zelf uitproberen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.