Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[AutoCAD 2008] (Architecture) Save

Pagina: 1
Acties:

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-11 13:24
Ik gebruik AutoCAD 2008 Architecture, en daarmee tekening verschillende woningen.

Nu maak in de woningen in de ene tekening, en heb ik in de andere tekening, via Xref, mijn layout, tekst en wijzigingen.

AutoCAD doet nu, sinds 2 dagen, een minuut over het opslaan van de tekening, Hiervoor duurde dat maximaal 5 seconden. Ik heb niets bijzonders aan de tekening veranderd. Hij is niet groter geworden.. Niets extreems uitgehaald... Geen 20 programma's en / of tekeningen tegelijk geopend... Maar het lijkt alsof hij de tekening 20 x opslaat. Hij geeft de proces bar aan, onderaan het scherm, en dat loopt vol, zoals het hoort. Dit doet hij een x aantal keer, en dan pas zegt hij in command line: _qsave, zoals het hoort.
Dit probleem heeft hij bij de tekening met de Xref, en dit gebeurt ook als ik saveas doe natuurlijk ;)

Iemand suggesties? Of opmerkingen? Doe ik het goed, moet ik naar een ander forum? Of heb ik gewoon pech :+

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 16:46

MrDry

Desperados!

Je topic had je eigenlijk in CSA moeten maken.

Probeer je tekening eens te purgen en auditen. Misschien zit er een rotje in....

Quod licet lovi, non licet bovi

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Kalevandaal
drie keer doorgelezen maar kon niet beslissen.. tnx anyway :*)

• Kalevandaal
gepurged en geauditted... maar het helpt niet :s

iemand anders een suggestie?

• MOmax
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-11 19:32
Ik denk dat je beter kunt posten op een user forum van Autodesk, daar krijg je eerder een deskundig antwoord.

• MrDry
  • Laatst online: 28-11 16:46

MrDry

Desperados!

Insert je tekening eens in een nieuwe tekening (in 0,0,0 en gelijk explode aangeven). Koppel je xref opnieuw.

Vaak is deze wat domme oplossing voldoende....

Quod licet lovi, non licet bovi

Pagina: 1