Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pricewatch/feat] verschil geen kosten en niet ingevuld

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 14:03

Knutselsmurf

LED's make things better

Topicstarter
Bij het bekijken van de nieuwe feature in de pricewatch van het berekenen van de totale kosten heb ik het idee dat er bij een heleboel winkels de diverse betaalkosten (nog) niet zijn gespecificeerd. Dit levert in het totaaloverzicht een vertekend beeld op, omdat daar deze kosten als 0,00 getoond worden, terwijl ze in werkelijkheid gewoon niet bekend zijn.

Ik snap dat het lastig is om de totaalprijs hiervan afhankelijk te maken, maar in de specificatie die getoond wordt als er over de totaalprijs gehoverd wordt zou wel getoond kunnen worden dat bepaalde kosten niet bekend zijn, in plaats van 0,00

- This line is intentionally left blank -

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als er geen combinatie van transportkosten- en betaalkostenregel voor bestaat, dan wordt ie grijs. Als er wel een regel is ingesteld, maar daar geen kosten bij ingevuld, dan wordt er 0,00 gerekend.

En vziw is dat het correcte gedrag en wordt dat zo ook uitgevoerd waar ik dat gezien heb. Mocht het bij een shop fout ingesteld staan, dan zien we dat natuurlijk graag bij het Pricewatch forum terug.

Dit topic is gesloten.