Toon posts:

Welke Fan moet ik hebben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers online!

Ik heb een klein hitteprobleem in mijn systeem (zie onder). Klotebak reboot na half uur aan te staan :(. Heb al een cooler (krijg ik zaterdag) besteld maar wil er ook een fan inpleuren.

Wat voor soort fan heb ik nodig? Eentje die lucht in je systeem blaast of eentje die de warme lucht uit je systeem haalt?

Ben nieuw met dit soort zaken vandaar dat ik jullie kennis raadpleeg.Alvast bedankt voor de reacties! :)

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Hangt af van je kast.
Ideal lijkt me dat er onder buitenlucht word ingeblazen, en boven de warme lucht word afgevoert. Dus twee fans, eentje die naar binnen blaast, en boven eentje die naar buiten blaast...
Je kan redelijk wat fans kiezen, maar je wilt neem ik het liefst wat stille fans.
Er zijn al een heleboel topics geweest over dit soort fans, kijk maar eens onder Papst, Sunon, etc.
Success

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Er is geen verschil tussen inblazende en uitblazende fans hoor.
Je kan ze gewoon omdraaien :)

Verkijk je niet op fans...allerlei mensen hangen 78 fans in hun systeem. En krijgen dan alleen maar meer herrie en hitte. Je hoeft pas echt naar extra fans te kijken als je je systeem niet meer stabiel krijgt. En een processor van 50 C is NIET te heet. Dit in tegenstelling tot de heersende godsdienst.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Glottis
:) LOL :)
Gelukkig wist ik dat ook wel, ik bedoelde alleen maar de richting dat je ze opzet ;)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op donderdag 22 februari 2001 15:03 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Gelukkig wist ik dat ook wel
Het was ook niet voor jou hoor, maar voor Petpas. :)

Je weet wel dat er twee soorten spijkers zijn he? Met de kop boven voor de vloeren en met de kop onder voor plafonds :)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Topicstarter
Nop wist ik niet? Wat is het verschil??

• Glottis
MMmhh.... je kan nog best wel eens gelijk hebben ook. Kijk, spijkers die in de vloer komen hebben minder last van zwaartekracht.
Daarintegen moeten spijkers in het plafond natuurlijk lichter zijn, zodat ze niet zo snel naar beneden vallen.
Logisch toch?! :)
Pagina: 1