Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met HP PSC 2175

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met een printer, en ik kom er niet meer uit, na vanalles geprobeerd te hebben, misschien weet een van jullie het antwoord?

Het gaat dus om een HP PSC 2175, deze heeft altijd gewerkt de betreffende pc, totdat het vorige maand in een keer afgelopen was,
de printer spuugt alleen nog witte blaadjes uit op de pc.
mijn idee is dat het een softwarematig probleem is, dit denk ik doordat ik de printer al op een andere pc heb geprobeerd, en hier deed hij het wel naar behoren, kopieren doet ie ook nog goed..
ook heb ik de hp software al meerdere malen helemaal opnieuw geinstalleerd, dit mocht helaas niet baten.
detail: de betreffende pc werkt op windows xp media center edetion, en de pc waarop hij het wel nog doet is een XP home bak.
misschien dat het aan een MS update ligt?

alvast bedankt, Koen :)

Verwijderd

ha Koen,

Het kan aan de drivers liggen. Gebruik je Windows 7?

XP drivers zijn de laatsten die ze hebben gemaakt. Krijg je de printer niet draaiende onder Windows 7. ;w

volg deze stappen.

1)Installeer de oude XP drivers.
(alles installeert behalve de printer zelf). (dot4, scanneer, etc. alles doet behalve de printer (thanks HP! :( :z )
stap 2) installeer handmatig
kies nu USB (nu is die USB optie wel mogelijk (ipv lpt1 etc), eerder niet)
kies de HP PSC 1600.(standaard in win7 te vinden)
installeer deze en de driver zorgt ervoor dat je HP PSC 2175 het doet onder Windows 7.
_/-\o_

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

In 2008 gebruikten ze nog geen Windows 7, dus dat zal het vast niet zijn geweest. ;) Daarentegen denk ik dat TS er na 3 jaar weinig meer aan heeft en deze inmiddels of een oplossing heeft gevonden dan wel een nieuwe printer heeft aangeschaft. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.