Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe CS3 overzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu Adobe CS3 hier op een computer staan. Deze wil ik overzetten naar een andere PC.
Hoe kan ik dit het beste doen? Is er een mogelijkheid om de license key te achterhalen? Ik weet wel hoe ik deze moet deactiveren.

Groeten,
Jeroen

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:33:
Hallo,

Ik heb nu Adobe CS3 hier op een computer staan. Deze wil ik overzetten naar een andere PC.
Hoe kan ik dit het beste doen? Is er een mogelijkheid om de license key te achterhalen? Ik weet wel hoe ik deze moet deactiveren.

Groeten,
Jeroen
Heb je al op adobe.com gekeken of contact opgenomen met Adobe?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De activeringsprocedure voor individuele producten die in de winkel worden gekocht, ondersteunt de installatie op twee computers. De productlicentieovereenkomst van Adobe staat een gebruiker toe om het product te installeren op een hoofdcomputer en een thuis- of laptopcomputer voor eigen gebruik, zolang het product maar niet tegelijk op beide apparaten wordt gebruikt. Hoewel het activeringsproces de installatie en activering van Adobe-software op twee computers ondersteunt, is het gebruik van het product op de tweede computer beperkt tot de hoofdgebruiker aan wie een licentie voor de software is verleend. Anderen toestaan om een tweede kopie van de software te gebruiken, wordt beschouwd als een inbreuk op de productlicentieovereenkomst.
en meer: http://www.adobe.com/nl/products/activation/