• pure100100
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09-2025
hallo, hoe kan ik de sessietijden verlengen tijdens werken onder TS2003? Ik heb in het terminal server beheer al overal gezocht, bij rdp-tcp>sessies> limiet voor actieve en niet actieve sessies op 1 dag gezet maar nog is na 2 minuten het inlogscherm weer in beeld en moet ik het gebruikerswachtwoord wederom ingeven.

bedankt! :)

• pure100100
ook in gpedit.msc heb ik een tijdslimiet van 1 dag voor onbeheerde active sessies ingesteld. dit verandert helaas niks aan ons probleem

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:09

lier

MikroTik nerd

Misschien ten overvloede maar hierbij nog een link.

Weet je zeker dat de policy ook toegepast wordt (eventueel forceren) ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:28
Word de sessie ook daadwerkelijk verbroken of alleen vergrendeld?

Specs

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 19:34

Entity

9000rpm

asfaloth_arwen schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:16:
Word de sessie ook daadwerkelijk verbroken of alleen vergrendeld?
Dat is inderdaad een belangrijke vraag. Als het vergrendeld wordt, zou ik eens bij de screensaver en power management kijken ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Klinkt meer als WBT's van Wyse die steeds een reconnect doen. Als je cancelt, zit de actieve sessie er dan nog onder? Of is die ook op de server helemaal weg? If so, misschien ergens een policy die jouw settings van bovenaf weer overrided?

Check zeker netwerkverbindingen of daar een interruptie plaatsvindt. Ik heb dit al heel vaak gehad.

Sowieso moet een user uitloggen en opnieuw inloggen voordat je wijzigingen opgepikt worden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• pure100100
ik ga de ts server wel eens herstarten en kijken hoe het dan loopt. energiebeheer heb ik allemaal uitgeschakelt, het is een terminal licentie van xp unlimited, zou het daarmee te maken kunnen hebben?

bedankt wederom voor het meedenken
Pagina: 1