Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Klinkt als een fluke, eerlijk gezegd - met 20 miljoen+ installaties was het vast wel breed uitgemeten als het standaard gedrag is.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
De videokaart scoort wel redelijk laag (3,9), maar dat verandert niks aan het feit dat het wel heeft gewerkt (nota bene met dezelfde score).
Zodra ik de policy aanmaak wordt de volgende key aangepast:
HKCU\Control Panel\Desktop\ScreenSaveActive
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Dit is echt geen standaard gedrag, ik verdenk één of andere wazige sub-sub-sub-optie in die Dell image
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
For the record, het lijkt idd op een wazige optie in die image...alt-92 schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:10:
Douw er eens een kale non-preinstalled Vista op?
Dit is echt geen standaard gedrag, ik verdenk één of andere wazige sub-sub-sub-optie in die Dell image
Sterker nog: het is niet aan te raden om een Vista image op een laptop te zetten en daaroverheen de configuratie kit van XP

Verwijderd
Ik denk dat je probleem opgelost is hiermee zoals Alt-92 beaamt.
Trouwens, ik heb assessment ook eergisteren gedaan en screensaver kan ik gewoon wijzigen.
3.9 is wel laag, maar ik haal ook maar 4,3 en alle scores zijn verschillend.

Zo hoort het
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 11:03 ]