Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

7500 besteden....

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een goedendag.
Ik kwam er gister achter dat mijn pa nog een pc mag aanschaffen voor zijn werk, waar hij de helft van terugkrijgt...Nu heb ik al geld opzij gelegt voor een pc van 5000 piek. Dat wordt dus 1,533 TB, 256 pc2100 ddr, 19"sony. Al met al 5000 piek (heb al plextor 121032, en GF 256 ddr).
Maar wat moet ik nou kopen voor die andere 2500,-? In ieder geval maar nog 256 mb erbij...Hoe bedoel je luxe probleem..
\mar verder weet ik het niet. kan gaan wachten op de palomino...

give me some inspiration pleaz?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
1,533 TB, is dat de totale Harddiskruimte? Hoeveel HDD's zijn dat dan? En wat moet je ermee? Zonde van je geld lijkt me. Als het over een PC-Prive project gaat, dan is het max. normaal 5000,- per 3 jaar. Meer uitgeven lijkt me zonde van je geld, weet je er niks beters mee te doen?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 22 februari 2001 14:30 schreef Bigfoot72 het volgende:
1,533 TB, is dat de totale Harddiskruimte?
Gokje: 1,533 Ghz AMD Thunderbird misschien ?

Als je nog centen overhebt: ga voor de GeForce 3 ? (NV20)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Bigfoot
Op donderdag 22 februari 2001 14:34 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Gokje: 1,533 Ghz AMD Thunderbird misschien ?

Als je nog centen overhebt: ga voor de GeForce 3 ? (NV20)
Die is er toch nog lang niet? Als je zo'n PC koopt is ie na 6 maanden in prijs gehalveerd lijkt me.

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 14:46
Um ik denk dat ie met TB een AMD ThunderBird
bedoeld.

En verder als je genoeg geld hebt, is een snel SCSI schijfje wel interessant,
zo'n lage toegangstijd van een 10000 of 15000 RPM schijfje is echt heerlijk. Zo'n schijf hoeft niet groot te zijn, gewoon een voor je OS en applicaties.
Verder zou je dan voor opslag van films en mp3's ect. nog een ide raid kunnen nemen.

Houdt wel nog wat geld achter de hand, voor een nieuwe grafische kaart binnenkort, want die GF1 van je verouderd snel....

Veel plezier met het samenstellen van je systeem.

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 14:30 schreef Bigfoot72 het volgende:
1,533 TB, is dat de totale Harddiskruimte? Hoeveel HDD's zijn dat dan? En wat moet je ermee? Zonde van je geld lijkt me. Als het over een PC-Prive project gaat, dan is het max. normaal 5000,- per 3 jaar. Meer uitgeven lijkt me zonde van je geld, weet je er niks beters mee te doen?
Wat dacht je van een nieuwe 1.533 GhZ ThunderBIRD!

<EDIT>Wat zijn die mensen snel met antwoorden ;) </EDIT>

Verwijderd

Topicstarter
geld achterhouden voor de gf 3 is inderdaad geen gek idee nee..
En de TB staat voor Thunderbird ja..niet aan gedacht dat er van die loze lui zouden rondlopen die dneken dat ik 1,533 TeraByte aan diskruimte heb..|:(:?:)

Verwijderd

Zou wel :P zijn...
:)

• Bigfoot
Op donderdag 22 februari 2001 15:00 schreef trebel het volgende:
En de TB staat voor Thunderbird ja..niet aan gedacht dat er van die loze lui zouden rondlopen die dneken dat ik 1,533 TeraByte aan diskruimte heb..|:(:?:)
Ja sorry hoor, was een beetje slaperig na de lunch ;)

Verwijderd

Topicstarter
okay, dat is een goed argument
zelf ook altijd last van..maar dan meer tot de lunch

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 15:19
Doe er een leuk 5.1 speakersetje + geluidskaartje bij zou ik zeggen. TV kaartje met afstandsbediening... etc.

Verwijderd

Koop een 100Hz breedbeeld TV om op je peeceetje aan te sluiten :7

Verwijderd

Een vette 22" monitor is echt wel mega vet!!! Zou ik meteen halen voor dat geld

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

Erikie

www.erikie.nl

haha.. TB.. thunderbird natuurlijk.. echt een loze opmerking eigenlijk, maar over een paar jaar lachen we erom :) hm.. van dat geld wat je overhoud? koop zo veel mogelijk ram, mischien een licentie w2k en een 21" beeldscherm van sony zal flex zijn!

of koop gewoon een sgi sys! :) maar je kunt ook de rest wel aan mij geven.!

traktor scratch!

• Bigfoot
Op donderdag 22 februari 2001 16:28 schreef Erikie het volgende:
haha.. TB.. thunderbird natuurlijk.. echt een loze opmerking eigenlijk, maar over een paar jaar lachen we erom :) hm.. van dat geld wat je overhoud? koop zo veel mogelijk ram, mischien een licentie w2k en een 21" beeldscherm van sony zal flex zijn!

of koop gewoon een sgi sys! :) maar je kunt ook de rest wel aan mij geven.!
Ja, ben nl. net terug uit de tijd gerezen uit het jaar 2010 Standaard pc is nu 31 Ghz met 2 Terabyte harddisk (optisch) als basisversie. Video-out rechtstreeks aan te sluiten op de hersenen ;)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 22:57

tweakerbee

dus..?

Arme Moore. Klopte z'n wet toch niet zo lang. :)

7,2 Ghz zal dan wel normaal zijn, en 0,5TB hdd zal voor een topcomputer ook wel te halen zijn. Voor de echte freaks kun je dan 1TB RAID gaan draaien :P...

Jammer dat het bewezen is dat tijdreizen onmogelijk is. >:)

Voor die 2500,- ? Leuk printertje?

You can't have everything. Where would you put it?

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Erhh, misschien f. 950 opzij zetten voor een Videologic Sirocco Crossfire 4.1 setje ? Plus een leuke 4.1 geluidskaart uiteraard.

(5.1 is voor je DVD/Breedbeeld/DolbyDTS versterker, dan ga je niet DVDs op je PC kijken)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Is er dan al een TB 1,533? En als ie er dan niet is, de 1200 zou toch de laatste TB zijn?

Of zit ik weer helemaal verkeerd? :?

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11 03:18
Mijn pa mag binnenkort (1 maart) ook voor 7500 piek een pc kopen waarvoor hij maar 2500 piek voor hoeft te betalen. Heb dit ongeveer uitgezocht:

1200 MHz thunderbird (kan die ook op 133mhz bus?)
2 x 256 MB RAM
Abit KT7A Raid
IBM 75 GB 7200 rpm HD
Asus 7700 32MB Deluxe
Creative 5.1 player
Creative DTT2500 (voor standalone dvdspeler)
Creative DTT2200 (voor pc)
Plextor 16X writer IDE
Pioneer 16X/40X dvdspeler IDE
Ilyama A702HT 17" monitor
3com pci 10/100 Mbit netwerkkaart
AOpen HQ08 kast
en nog wat kleine zooi

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11 03:18
BTW Die 1500 TB is toch nog niet uit?

Verwijderd

hij bedoelt natuurlijk de Tb 1333 die hij binnenkort vewacht

Verwijderd

TFT schermpje :o
Snelle scsi-fikker >:)
Kleurenlaserprinter 8-)

etc.

Verwijderd

Topicstarter
kwam gister op het schitterende idee om van die 2500 piek 2 technics sl 1200 draaitafels te kopen.
Ik weet het het is wat heel anders, maar mixen met platen is nou eenmaal veel gaver dan met cd's...
Dus ik ben eruit :)
In ieder geval bedankt

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 23 februari 2001 12:01 schreef trebel het volgende:
kwam gister op het schitterende idee om van die 2500 piek 2 technics sl 1200 draaitafels te kopen.
Ik weet het het is wat heel anders, maar mixen met platen is nou eenmaal veel gaver dan met cd's...
Dus ik ben eruit :)
In ieder geval bedankt
Datec XTC mixer kost je ook nog iets van f. 1700,- als je pech hebt ;) Maar dan heb je wel een héle goeie. Plus nog pak 'em beet fl. 300,- voor een echt goeie koptelefoon.
(Sony MDR-V700DJ ??) (als je dan toch goeie raad wilt *D )

* JumpStart gaat stiekem even spammen, maar het is On Topic voor DJ'en

Advanced Vinyl Handling ;)

Verwijderd

Mijn papa mag ook een nieuwe PC uitzoeken :)
Alleen hij hoeft niks bij te betalen 8-)

Ik pak denk ik een AMD TB 1000 op een A7V133... Hoeveel mb geheugen is wenselijk???

Verwijderd

Ik snap het niet: de vader mag een pc kopen voor z'n werk, en de zoon gaat dan een game-monster kopen? Subsidieert de belastingdienst tweakertjes?
Je vader moet gewoon een trage compaq typdoos kopen.

Verwijderd

Topicstarter
sterker nog, over pak en beet 2 maanden woon ik niet meer thuis

Dateq mizer wil ik inderdaad wel hebben, heb al goede koptelefoon, tenminste ben tevreden met mijne...damn naamvergeten...dj jean gebruikt hem ook, dat geval van 125 piek..

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 23 februari 2001 15:26 schreef trebel het volgende:
Dateq mizer wil ik inderdaad wel hebben, heb al goede koptelefoon, tenminste ben tevreden met mijne...damn naamvergeten...dj jean gebruikt hem ook, dat geval van 125 piek..
Jean, wie is dat ??? ;) ;) ;) (J/K)

Carl Cox, Sacha, John Digweed en zelfs onze eigen (gruwel gruwel) DJ Tiësto (jeuk jeuk) gebruiken die Sony MDR V700DJ.

Hele goeie afscherming en genoeg vermogen om alles zonder vervorming alles te overschreeuwen (3 watt, 5-30.000 Hz). Verder is het ding heel erg stevig uitgevoerd, kan dus heel veel misbruik hebben zonder kapot te gaan.

Maar dit wordt een tikkie off-topic g'loof ik. ;)

Verwijderd

Topicstarter
beetke off-topic ja...

BTW niet dat ík fan ben van jean,
maar wilde duidelijk maken welke ik heb..vandaar

ohja, het was de pioneer se-450

Verwijderd

T-Bird 1533
Asus A7V266 of Abit KT266 mobo
256MB DDRAM
786MB SDRAM (3 SDRAM en 2 DDRAM slots op A7V266)
GeForce3
2x IBM 46GB in RAID 0
Addtronics 7896A kastje
Veel koelers erin
Vette koeler (silverado ofzo)

• Bigfoot
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2001 @ 15:00:
Sorry ik liep een beetje voor in de tijd ;)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:30

br00ky

Moderator Harde Waren
Good find, maar oude koeien horen, juist, in de sloot. Slotje maar doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.