Toon posts:

ff een vraagje over een AMD TB proc....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een AMD 1200 TB kopen, maar ik zit met een kleine vraag betreffende deze proc. Hoe zit het met software (vooral spelletjes) waarop staat: "Systeemvereisten: PII 300 Mhz. of hoger" etc. Betekent dit dat dit spel klote of helemaal niet loopt op de AMD??

Alvast bedankt! ;)

Verwijderd

Ik ben nog niet tegen problemen aangelopen.

Verwijderd

die spellen zullen er niet op lopen ze zullen er op HEEEEEEELLLLL hard lopen 8-)

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Tuurlijk loopt dat goed...

Spellen die als minimale systeemeisen een PII 350 hebben, zijn zo geschreven dat ze ook op snellere procs goed lopen.

Vroeger had je nog al eens spellen die dan te snel gingen :)

Verwijderd

Topicstarter
Beter!! Ik dacht dat zulk soort spellen gewoon veel beter liepen op een Pentium.... ja, ja, ja...ik weet het: newbie...

Peedeepeen :)

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

geloof mij nou... ik ben net overgestapt van een PIII500 naar een TB1200. Je gaat genieten. Dit is echt een snelle rakker.

A.

Verwijderd

Ben overgestapt van een P-II 350 naar een TB 1200. Denk dat ik nog wat aan mijn systeem moet aanpassen want vind niet echt dat ie supersnel is, maar hij is wel een stuk sneller dan de PII

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 22 februari 2001 16:17 schreef petpas het volgende:
Ben overgestapt van een P-II 350 naar een TB 1200. Denk dat ik nog wat aan mijn systeem moet aanpassen want vind niet echt dat ie supersnel is, maar hij is wel een stuk sneller dan de PII
Ugm, bij zo'n systeem hoort geen 128MB RAM vind ik, erg jammer, ruilen???

tegen een 900TB, heb namelijk 512 MB PC133????

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

offtopic:
Hihi, heb volgens mij nog ergens een schermschot liggen van een a7v met 1536 MbB-)
Pagina: 1