[MacBook] toetsen los

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
leuk zo'n kat. springt spontaan op je macbook, blijft met z'n nagels achter 2 toetsen hangen.. hoppa.

Al wezen zoeken, maar kan niet goed vidnen hoe die kregen gemonteerd moeten worden. Waarschijnlijk zal er dus wel iets afgebroken zijn.
Weet iemand hoe dit zit? en wat entueel een toetsenbord reparatie bij apple gaat kosten?
Ik ga vanmiddag maar langs de apple shop..

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-01 16:38
Op eBay heb je zo weer een nieuw toetsenbord. Voor zover ik weet zijn de laptoptoetsenborden niet gemaakt om toetsen apart los te kunnen wippen..

Hoempapaaa Holladiejeej.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De toetsen van een MacBook zijn gewoon los te halen. Ze zijn alleen niet los te bestellen bij Apple. Op Rearranging the MacBook keyboard keycaps en MacBook Key Cap Replacement staat beschreven hoe je de toetsen los en weer vast kunt maken. Waar je bij de toetsen op moet letten, is of de haakjes aan de linkerkant niet zijn afgebroken, of de klemmetjes aan de rechterkant:
Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/simx/.Pictures/macbook_keycaps_5.jpg

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
Daedalus schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:11:
De toetsen van een MacBook zijn gewoon los te halen. Ze zijn alleen niet los te bestellen bij Apple. Op Rearranging the MacBook keyboard keycaps en MacBook Key Cap Replacement staat beschreven hoe je de toetsen los en weer vast kunt maken. Waar je bij de toetsen op moet letten, is of de haakjes aan de linkerkant niet zijn afgebroken, of de klemmetjes aan de rechterkant:
[afbeelding]
hmmm... 1 toets zat half los maar die kreeg ik nog niet helemaal los.
De andere die ik wel los in mn handen heb ziet er nog niet zo afgebroken uit. vanavond maar eens proberen. tnx voor de info!

-update
zelf lukte het me niet om de toetsen er opnieuw op te krijgen. Kon ook niet goed aan de foto's zien hoe het mechanisme nou zou moeten werken. Echter, de a-mac medewerker kon dit wel. Na 10minuten had hij het kosteloos gefixed. super :)

[ Voor 11% gewijzigd door sharkzor op 30-09-2008 09:08 . Reden: update ]