Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sony Vaio Z: kabeltje van accu naar stopcontact

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel een tijdje in de VS, en zal hier een Sony Vaio Z aanschaffen, om precies te zijn de volgende: http://b2b.sony.com/Solutions/product/VGN-Z590NGB

Nu komt mijn model vanzelfspreken met een stekker gericht op het Amerikaanse stroomnetwerk, maar ik zou zodra ik weer in Nederland ben graag gewoon de Nederlandse versie gaan gebruiken. Daarom de volgende vraagjes;

1. Is het noodzakelijk dat ik ook de Europese versie van de Sony Vaio Z accu koop, of voldoet het aanschaffen van de Europese versie van het kabeltje dat loopt van de accu naar het stopcontact?
2. Heeft iemand enig idee waar ik dat kabeltje zou kunnen kopen? Ik ben al een heleboel spare parts sites afgeweest (en natuurlijk ook sony's eigen site) maar kan het maar niet vinden!

Dank alvast voor jullie inzichten!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De adapters van laptops zijn normaal in staat om te werken van 100-240V, zodat ze zowel werken op het USA en Europa stroomnetwerk (eigenlijk gewoon wereldwijd). Je zult alleen een andere stroomkabel moeten hebben, en het is slecht voorspelbaar welke dat zal zijn. Meestal is een twee- of drieprongs-aansluiting, maar bijvoorbeeld mijn Dell heeft een speciale (non-standaard) aansluiting.

Sony wil nog wel eens afwijken, maar je weet het vrij snel als je contact opneemt met Sony.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-11 16:43
Sony heeft altijd een driesprongs aansluiting.

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Mh...ALTIJD een driesprongsaansluiting ben ik het niet mee eens. Ik heb zelf een VAIO en daar gaat gewoon een standaard C7 aansluiting op. Mocht de TS niet in staat zijn zo'n kabel ergens op te snorren? Check even op de adapter of die 100-240V + 50-60 Hz compatible is? Zo ja, dan kun je er toch zelf even een europe stekker op knutselen voor <5 euro? Succes ermee

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-11 16:43
willem900 schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:48:
Mh...ALTIJD een driesprongsaansluiting ben ik het niet mee eens. Ik heb zelf een VAIO en daar gaat gewoon een standaard C7 aansluiting op. Mocht de TS niet in staat zijn zo'n kabel ergens op te snorren? Check even op de adapter of die 100-240V + 50-60 Hz compatible is? Zo ja, dan kun je er toch zelf even een europe stekker op knutselen voor <5 euro? Succes ermee
Alle nieuwe modellen in elk geval, weet niet hoe het met de oudere zit.