Ik heb het volgende probleem, tot aan het aanmeldscherm van Windows heb ik beeld (BIOS, POST en Windows start-up scherm zie ik dus), maar daarna is het echt een lotterij. De ene keer heb ik gewoon beeld en kom ik in Windows, de andere keer blijft het beeld zwart en gaat mijn scherm alle inputs af omdat hij geen signaal lijkt te krijgen, maar hij vind helemaal niks op de HDMI, digitale of analoge input. Ook krijg ik vaak het bericht "not optimum mode 60 Hz" of iets dergelijks in beeld, maar zelfs als ik daarna wel in Windows kom en de resolutie goed in stel is dat geen garantie. Het gaat hier om de AGP versie van de Radeon X1650 van Sapphire.
Ik heb zo'n beetje alle Catalyst drivers geprobeerd van 7.7 (van vorig jaar september) tot aan de nieuwste versie, het probleem blijft echter. Nu draai ik Omega drivers versie 3.8.442, maar zelfde limbo
Als ik geen drivers heb geïnstalleerd is er geen probleem en kom ik elke keer perfect in Windows in VGA modus, daarom denk ik dat het niet mijn scherm is en de kaart doet het zonder drivers wel goed, dus ook daar durf ik (met mijn steenkolen-PC-kennis) geen schuld te leggen, tenminste ik hoop het maar niet.
setup:
Windows XP SP3
Sapphire Radeon X1650 AGP
Samsung T240 via DVI aangesloten
Ik heb zo'n beetje alle Catalyst drivers geprobeerd van 7.7 (van vorig jaar september) tot aan de nieuwste versie, het probleem blijft echter. Nu draai ik Omega drivers versie 3.8.442, maar zelfde limbo
setup:
Windows XP SP3
Sapphire Radeon X1650 AGP
Samsung T240 via DVI aangesloten
You look like I need a drink.