Is het een idee dat je tekst ook handmatig kan laten uitvullen en ook in tabellen. Voor zover ik weet kan je alleen links-, rechts uitlijnen en centeren. Verder is de FP (en dan heb ik het dus over reviews) zijn automatisch uitgevuld, dat vind ik goed, maar als ik iets met tabellen ga werken in de reviews kan ik de tekst niet uitvullen om dit punt ook even in verband te brengen met de FP.
Het lijkt mij niet echt heel nuttig.
Voor een forum, waar bij de gebruikers niet altijd even veel aandacht besteden aan de opmaak van hun tekst, levert links uitlijnen (of optioneel rechts uitlijnen in tabellen) het beste resultaat qua opmaak en leesbaarheid. Op de fp gebruiken we het overigens heel selectief. Wilbert heeft wel eens aangegeven dat hij liever links uitgelijnde tekst heeft in artikelteksten op de fp, alleen is dat nog niet doorgevoerd.
Voor een forum, waar bij de gebruikers niet altijd even veel aandacht besteden aan de opmaak van hun tekst, levert links uitlijnen (of optioneel rechts uitlijnen in tabellen) het beste resultaat qua opmaak en leesbaarheid. Op de fp gebruiken we het overigens heel selectief. Wilbert heeft wel eens aangegeven dat hij liever links uitgelijnde tekst heeft in artikelteksten op de fp, alleen is dat nog niet doorgevoerd.
Ik ben er mee eens dat het inderdaad niet voor iedereen even nuttig is. Verder is het forum sowieso alles standaard links uitgelijnd. Maar in een enkele geval zou het wel nuttig kunnen zijn, denk aan mooi opgemaakte topic starts of zoals ik noemde de productreviews op de FP. De FP is de tekst namelijk wel uitgevuld en als je dan bij je productreview een tabel erbij maakt (waarbij je vervolgens de border uitzet) en daar tekst inschrijf, valt de tekst een beetje uit de toont doordat deze niet kan worden uitgevuld. Dat laatste zal wel niet zo vaak het geval zijn, maar op het forum met de opgemaakte TS wellicht iets meer. Daarbij had ik de redenering dat als het zou door worden gevoerd het beste doorgevoerd zowel op het forum als FP doorgevoerd zou kunnen worden.