Toon posts:

Nvidia 7600GT FPS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinskort een 7600GT van Nvidia. Deze werkte goed totdat ik Call of Duty 4 opstarte.
De fps kwam niet boven de 30 als ik gewoon liep.. zodra ik naar een muur keek sprong die naar 90 fps.
Ik heb toen de beeldkwaliteit op enorm laag gezet (800x600) maar de fps werd niet hoger of lager????

Hiervoor draaide ik met een 6800 van nvidia die met 1024x768 uitkwam op gemiddeld 40-50 fps.

Al gedaan:
Chipset update.
Bios update.
Drivers van CD en internet.
Warmte van videokaart gekeken (goed).
Power minimaal 350W, ik heb 400W.
Bij videokaart configuratie alles op performance.
XP opnieuw geïnstalleerd.

Mijn PC:
AMD 64 3400+.
Nvidia Geforce 7600GT (AGP).
400W voeding van FSP Group INC.
1024 geheugen.
Giga-Byte GA-K8VM800M (Rev 1.x) (moederbord).

Nogmaals hij doet dit alleen bij Call of Duty 4. Ik speel er ook Company of Heroes mee en World of Warcraft en die lopen super!!!!!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je FPS niet verandert met lagere instellingen is de kans groot dat je CPU de bottleneck voor dat spel vormt en niet je videokaart. Misschien kan je met het overklokken van je CPU de prestaties wat verhogen.

Ik ben wel niet zeker wat de systeemeisen voor CoD 4 zijn.

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Het maakt nogal veel uit wat voor Geforce 6800 je hiervoor had (LE, GT, Ultra, etc.). Als je hiervoor een GT of Ultra had, dan is de snelheidswinst erg klein. In een enkele game is de 7600GT zelfs iets langzamer door zijn 128 bits geheugenbus! CoD 4 is echter een moderne game, dus ik zou zeggen dat die 7600 toch wel iets sneller zou moeten zijn. Weet je zeker dat je op precies dezelfde instellingen speelt? Probeer anders eens een oudere driver, bijvoorbeeld de versie die je gebruikte voor je 6800.

Presteert je nieuwe videokaart overigens wel beter in andere spellen? Zo niet, dan is er misschien wel iets anders aan de hand.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je enkel de resolutie lager gezet, of ook AA/AF/details/etc. omlaag gegooid? Call of Duty 4 moet in principe prima te draaien zijn op dit systeem, je moet alleen even de juiste instellingen zien te vinden.

Begin dus eens met alle settings laag bij de graphics ;)

Verwijderd

Topicstarter
De prestaties vallen over het algemeen tegen.
Mijn oude 6800 was een LE model.
Maar het rare is dat als zo'n test doe bij cod4 hij alles op zijn laagst zet en dan nog steeds maar 25 fps aangeeft.

Ik speel op dezelfde instellingen als mijn oude kaart. En de prestaties zijn nagenoeg verslechterd dat ik niet meer call of duty kan spelen want met 30 fps wil dat voor geen ruk.

Systeemeisen cod4 Minimum:
Amd 64 2800+
512 MB RAM
nvidia geforce 6600

(even alle cod 4 eisen gebasseerd op amd en geforce:P)

P.S. Denk jullie dat het veel verschil gaat maken als ik er 2gig geheugen ingooi?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja dat ga je zeker merken, al dacht ik dat CoD4 op laag redelijk te draaien was met die setup.

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik media center 2005 erop staan maar nu zijn alle mannetjes in het spel zwart..
de fps is wel hoger geworden.

iemand enig idee hoe dit nu weer kan?

Afbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/img376/971/wtfyc3.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/images/thpix.gif

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 20:56 ]

Pagina: 1