Halo,
Ik heb nu een nieuws systeem besteld. Met de volgende onderdelen :
-MSI p965 v2.1 ( had ik nog liggen , als 16jarige probeer je je kosten zo veel mogenlijk te beperken.)
-Q6600 ( Van wege het oudere moederbord)
-2Gb pc6400
-hd4870
-Be quiet 600w
-....
Nu was ik aan het rondt zien op tweakers en botste ik tegen dit forum :Overzicht PCIe 1.0 en 1.1 Moederborden
Men laat hier zien welke moederborden niet overweg kunnen met een pci-e 2.0 videokaart.
Natuurlijk heeft men moederbord volgens het forum een pci-e 1.0a slot.
Dat niet overweg kan met een pci-e 2.0 videokaart.
Nu vraag ik aan mensen die ervaring hebben met MIJN moederbord in combinatie met een pci-e 2.0 videokaart.
En of het werkt of niet. Ik heb ook versie 2.1 van het moederbord. Weet niet of dat een verschl maakt?
Ik heb nu een nieuws systeem besteld. Met de volgende onderdelen :
-MSI p965 v2.1 ( had ik nog liggen , als 16jarige probeer je je kosten zo veel mogenlijk te beperken.)
-Q6600 ( Van wege het oudere moederbord)
-2Gb pc6400
-hd4870
-Be quiet 600w
-....
Nu was ik aan het rondt zien op tweakers en botste ik tegen dit forum :Overzicht PCIe 1.0 en 1.1 Moederborden
Men laat hier zien welke moederborden niet overweg kunnen met een pci-e 2.0 videokaart.
Natuurlijk heeft men moederbord volgens het forum een pci-e 1.0a slot.
Dat niet overweg kan met een pci-e 2.0 videokaart.
Nu vraag ik aan mensen die ervaring hebben met MIJN moederbord in combinatie met een pci-e 2.0 videokaart.
En of het werkt of niet. Ik heb ook versie 2.1 van het moederbord. Weet niet of dat een verschl maakt?