Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech S510 tobo op USB en muis op PS/2?

Pagina: 1
Acties:

• The 7th Guest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 14:34
Ik zit hier met een klein probleempje: Mijn nieuwe pc heeft een P5Q-E moederbord. daar zit maar één PS/2-aansluiting op (groen/paars gecombineerd).
Nu vind ik het altijd erg makkelijk mijn pc op te starten door de spatiebalk in te drukken (kun je in het BIOS instellen: power-on by PS/2-keyboard). Met mijn USB-only set (MX3200) lukt dat niet, ook niet met een verloospstukje USB -> PS/2.
Nu dacht ik aan de Logitech S510 die een USB-aansluiting heeft, een paars verloopstukje USB -> PS/2 en een groene PS/2-muisaansluting. Je kunt de hele set alleen met USB aansluiten, dan kun je de groene plug los laten hangen.
Kan ik ook het tobo via USB aansluiten EN de muis op PS/2 en dat ik dan de pc met een muisbeweging aan kan zetten. of conflicteert dat?
En als ik een PS/2 -> USB verloopje koop, werkt het tobo of muis dan als een PS/2 device? Ik heb gelezen dat je er op die manier alleen voor zorgt dat je het aan kunt sluiten op USB, dus het blijft een PS/2-apparaat. Kun je dan in het BIOS instellen dat je het systeem met het tobo of de muis wilt aanzetten?