Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Document scanner voor doorzichtige sheets.

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Op mijn werk willen we een zooitje (enkele honderden, eventueel duizenden) doorzichtige sheets inscannen. We willen dit perse zelf doen (reden = lang verhaal = niet op in gaan :O ). Er zijn een heleboel documentenscanners. Na het nodige speurwerk lijken mij de fujitsu scanners de betere op de markt. De S510 ligt binnen ons budget (+/- 500 euro). Ik vraag mij alleen af hoe hij omgaat met doorzichtige sheets. Hij herkent dubbelzijdige pagina's automatisch. Het lijkt mij dat hij een doorzichtige sheet als dubbelzijdig herkent en elke sheet als dubbelzijdig zal scannen. Het is de bedoeling dat de sheets ingescand worden een automatisch een witte achtergrond krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Mocht iemand andere scanners beter geschikt vinden dan hoor ik dat graag. :)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Simpele vraag, is er geen mogelijkheid om een wit a4'tje erachter te plakken? Of zoiets?

Half doorzichtige a4-mapjes...

[ Voor 16% gewijzigd door Gomez12 op 28-09-2008 12:19 ]

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

alle flatbed scanners hebben n witte laag in de deksel.. dus doorzichtig komt etzelde uit als gewoon wit papier.
zo'n doorvoer scanner weet ik niet, of die ook plastic lusten...

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Een wit a-4tje erachter plakken per sheet kost erg veel tijd. Flatbedscanners hebben (vrijwel allemaal) idd een witte achtergrond maar de doorvoerscanners komen beter uit de bus als het gaat om document scannen. Daarom het liefst een doorvoerscanner. Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door michielvz op 28-09-2008 23:04 ]