Toon posts:

[PSP] Custom Skins?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een manier om custom skins te maken voor de PSP.
Dus zo'n groot vel met twee PSP-grootte stickers, maar waarbij je een eigen design kan insturen/uploaden en een custom velletje thuisbezorgd krijgt.

Al een tijdje ben ik op internet aan het zoeken geweest, en er is niet echt iets te vinden.
Als deze topic in het verkeerde forum terecht is gekomen, dan spijt mij dat. Ik ben hier nieuw en moet nog even wennen aan de forumstructuur.
Hier staan veel topics over de PSP, dus leek mij dit het juiste forum.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Waar heb je in godsnaam op gezocht? http://www.google.com/search?q=psp+custom+skin geeft direct minstens 3 verschillende bedrijven op de eerste pagina resultaten (naast DIY instructies). Wat wil je nog meer?

[ Voor 32% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 28-09-2008 12:16 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je het zo brengt klinkt het inderdaad n00bish. Dat heb ik natuurlijk al geprobeerd met die exacte zoektermen. Maar:

Ik zoek eigenlijk een bedrijf in Nederland, omdat ik geen creditcard heb. Dat betekent dat ik de meeste amerikaanse bedrijven niet kan betalen, tenzij ze werken met iets als iDeal.

De zoekresultaten van "PSP custom skins", is een lijst van mogelijke skins om te kopen. Dat is niet wat ik zoek. Er zit er precies eentje tussen waar je echt je eigen design in zou kunnen maken, maar dit werkt met een WYSIWYG java-tool waar je objecten in kan verplaatsen. Ik zoek echt een bedrijf waar je een volledig ontwerp naartoe kan sturen (bijv in JPG of PNG formaat).