Toon posts:

CD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een mercedes ml 270 gekocht met een Audio 10 speler, waarbij de gebruiksaanwijzing aangeeft dat en speler met 10 cd's wordt aangestuurd, maar ik kan hem niet vinden. Bij mij voorgaande auto's (ander merk) zat hij onder de bestuurdersstoel.
Ik heb onder de stoelen gekeken, de achterbank, in de kofferbak (geheel uit elkaar gehaald), onder het deskboard, en al de plaatsen makkelijk toegangkelijk om de cd te wisselen, maar ik heb hem niet gevonden. Weet iemand waar hij geplaatst wordt door Mercedes, omdat ik er vanuit ga dat hij fabrieks wege is ingebouwd.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Waarom vraag je dat hier, en niet aan de leverancier? Die zijn meestal niet te beroerd om goede aftersales te leveren, hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik gisteren een radio cd gekocht heb en toen ik gisteravond de originele radio wilde uitbouwen zag ik ik het boekje van de autoradio dat er een cd wisselaar aan zat, zodat het niet nodig is om de radio te vervangen en gisteravond was Mercedes dicht. En ik dacht dat het een makkelijk vraag was, omdat ik denk dat er een verborgen luik moet zitten, die ik nog niet gevonden heb.

• hydrah
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-08-2025
Bij Mercedes willen ze hem wel eens in de achterbak gooien, of anders tussen de stoelen in het middenconsole.

I take my twist with a shout !

Verwijderd

Topicstarter
Merci, maar daar zit hij ook niet. Weet jij of de Mercedes ML 270 ook zonder cd wisselaar werd verkocht endat de cd wisselaar een optie was

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ho ho, maar dit is de bedoeling niet.

Zoals ik in mijn vorige sluitmessage aangaf is GoT hier niet voor bedoeld.

Ik stel voor dat je je iets meer inleest in de netetiquette hier, dan weet je ook dat nog een keer hetzelfde topic openen niet de bedoeling is. Ik stel voor dat je de volgende topics goed doorleest:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Registratievoorwaarden / korte FAQ
Het algemeen beleid

Oh ja.. en je geeft het zelf al aan; waarschijnlijk is die wisselaar gewoon een optie.
Je kan met de vin decoder op mbclub.ru kijken met welke opties jouw auto geleverd is.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.