Bij pricewatch: AMD Athlon 64 X2 5200+ staat er een X2 voor 2,05€ terwijl het product uitwijst naar een RJ45-connector. Lijkt me dus een foutje in de PW
Dit komt wel vaker voor. Ik heb er recent in fotografie ook een aantal gemeld. Wordt alleen niets mee gedaan lijkt het.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Hier heb je toch het 'update prijs' knopje voor?
Daar kun je prima aangeven als de prijs verwijdert moet worden en waarom dat gedaan moet worden. Dat is voor de pricewatch admins een stuk beter bij te houden (ik geloof dat ze zelfs een lijstje met meldingen hebben die op deze manier zijn binnengekomen, zodat het makkelijk af te handelen is). Het werkt iig sneller als een topic
Daar kun je prima aangeven als de prijs verwijdert moet worden en waarom dat gedaan moet worden. Dat is voor de pricewatch admins een stuk beter bij te houden (ik geloof dat ze zelfs een lijstje met meldingen hebben die op deze manier zijn binnengekomen, zodat het makkelijk af te handelen is). Het werkt iig sneller als een topic
Dan druk ik zeker verkeerd ofzo, nou nog 's proberen dan.Terw_Dan schreef op zondag 28 september 2008 @ 08:30:
Hier heb je toch het 'update prijs' knopje voor?
[ Voor 5% gewijzigd door Wijnands op 28-09-2008 22:23 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Je mist niks, prijs is weg.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Oke top, dan gaat deze door een collega dicht gegooid worden
Verwijderd
Het kan soms voorkomen dat een prijs terugkeert omdat hij opnieuw gesynchroniseerd wordt, en het probleem er bij de winkel nog is. In dergelijke gevallen is het handig in de melding op te merken dat het al eerder voorgekomen is, zodat de winkel op de hoogte gesteld kan worden, of de synchronisatie voor die prijs/winkel uitgeschakeld kan worden.
Omdat we inderdaad liefst zien dat alle meldingen via het meldpunt gaan, doe ik deze dicht
Omdat we inderdaad liefst zien dat alle meldingen via het meldpunt gaan, doe ik deze dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.