Webkit slaagt volledig voor Acid3-test

Pagina: 1
Acties:

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:05
In dit nieuwsbericht wordt Trident genoemd als render-engine van IE8. Trident was de render-engine tót IE8, volgens mij. Misschien kan de engine beter helemaal uit het bericht gelaten worden.

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
IE8 gebruikt gewoon Trident VI, kijk maar op Wikipedia: Trident (layout engine)

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:05
Op Wikipedia lijkt het inderdaad zo te zijn dat Trident gebruikt wordt voor IE8. Pete LePage van MS zei echter op een congres laatst dat de render-engine in IE8 een nieuwe engine is, die voor het eerst niet meer gebaseerd is op Trident. De Trident engine zit er nog wel in, maar dat is voor IE7 rendering (de compliance mode).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar een geschreven bron waarin hetgeen LePage zegt bevestigd wordt, zodat ik onderbouwd deze verandering kan doorvoeren. Vooralsnog, gezien de Wikipedia-link, lijkt IE8 nog steeds een Trident-versie te gebruiken namelijk. Dat die mogelijk helemaal nieuw is, dat geloof ik graag, maar het ding lijkt nog steeds Trident te heten.

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Even een mailtje gestuurd naar de betreffende persoon:
Hey Frederick,

Currently the new rendering engine doesn't have a name. For whatever reason this time around, we didn't give it a cool name.

PEte

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Leuk mailtje. Aangepast :) .

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Nog iets verder veralgemeniseerd - er staat niet in het mailtje dat 'ie geen naam heeft, maar dat 'ie geen coole naam heeft ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 23:40

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Rataplan schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:36:
Nog iets verder veralgemeniseerd - er staat niet in het mailtje dat 'ie geen naam heeft, maar dat 'ie geen coole naam heeft ;)
Hmm, eerste zin:
Currently the new rendering engine doesn't have a name.
Volgens mij heeft ie geen naam. ;)

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan zit te pitten :$

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1