Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IP failed bij aansluiten Xbox360 op internet via laptop

Pagina: 1
Acties:

• Dynd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-03-2018
Hoi,

Ik heb mijn 360 op mijn kamer staan en wil op Live, maar ik heb geen zin om zo'n adapter van 80 euro te kopen dus heb ik naar aanleiding van een Youtube filmpje O+ een ethernet kabel tussen mijn Xbox en m'n (Draadloos internet verbonden) laptop gelegd. Nu als ik 'Test LIVE Connection doe krijg ik het bericht dat m'n 'IP address Failed' en als ik dan op 'More Info' druk krijg ik dit:
''Another device on your network is using the IP address that the DHCP server assigned to your console. Verify the address and remove any conflicts. Your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. Make sure that addresses are available on your server.''
Nu is mijn engels niet zo goed en mijn verstand van internet connecties (DHCP?) is al helemaal brak.

Dus weet iemand wat ik moet doen? 8)7 :?

Alvast heeel erg bedankt,

- Dynd

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Loop deze wizard 's helemaal door:
http://www.xbox.com/nl-NL...webconnectivitywizard.htm. Hier wordt vrij goed uitgelegd wat je moet doen. Kom je er dan nog niet uit, geef dan specifiek aan waar je tegen aan loopt.

Daarnaast ook meteen even de titel wat duidelijker gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 27-09-2008 17:04 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Ik heb het een tijdje geleden ook gedaan bij de buurjongen, misschien dat ik het fout heb maar ik dacht dat je je wireless verbinding moest delen.

• Dynd
Ty, nadat ik dit probeer krijg ik een guide, ik die volgen todat ik bij deze stap kom: ''Configureer Internet-verbinding delen (ICS) om uw Internet-verbinding te delen. Voor meer informatie over Internet-verbinding delen, klikt u op de knop Start op de taakbalk, waarna u achtereenvolgens op Help en Ondersteuning klikt.''

Dus ik dat doen,

1. Klik hier om Netwerkverbindingen te openen.

2. Klik met de rechtermuisknop op de verbinding die u wilt delen en klik vervolgens op Eigenschappen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

3. Open het tabblad Delen en schakel het selectievakje Andere netwerkgebruikers mogen verbinding maken via de internetverbinding van deze computer in

Het probleem is, ik heb dat tabblad niet... *Zucht*

Edit: Ah, ''Opmerking
Het tabblad Delen is niet beschikbaar als u maar één netwerkverbinding hebt.''
Wat nu?
:'(
...

[ Voor 6% gewijzigd door Dynd op 27-09-2008 17:21 ]

• Dynd
Ik moet dat tabblad ''Delen'' zien te krijgen.
Anyone?

Gebruik de edit knop, die je prima weet te vinden, als je iets toe wilt voegen als je als laatste gereageerd hebt. Op deze manier je topic kicken binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 143% gewijzigd door PromoX op 27-09-2008 18:27 ]

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 20:36
Die Ethernetkabel die je tussen je xbox en laptop hebt liggen, is dat wel een crosscable?

• Dynd
PeterEs schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:12:
Die Ethernetkabel die je tussen je xbox en laptop hebt liggen, is dat wel een crosscable?
Ja

• Dynd
Afbeeldingslocatie: http://i37.photobucket.com/albums/e88/dynd/hoi.jpg
*Cries*

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Als het goed is heb je toch 2 verbindingen? Een draadloos en een draad. Zorg dat draadloos verbonden is, en de verbinden met de kabel ook is aangesloten. Probeer het vervolgens nog eens.

Edit: In je vorige post staat der nog iets bij naast, een mac bridge genaamt Xbox360, Deze heb je zelf toegevoegt? Staat die goed ingestelt? En is die ook daadwerkelijk nodig (ik neem even snel linkje van PromoX door)

Verder, let op quote van modje:
Gebruik de edit knop, die je prima weet te vinden, als je iets toe wilt voegen als je als laatste gereageerd hebt. Op deze manier je topic kicken binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 54% gewijzigd door GoldenBatt op 27-09-2008 18:32 ]

Specs!

• Dynd
Die heb ik zelf toegevoegt ja, de naam wel veranderd voor de duidelijkheid.
Afbeeldingslocatie: http://i37.photobucket.com/albums/e88/dynd/jany.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Dynd op 27-09-2008 18:37 ]

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:28
Is het niet zo dat je je draadloze verbinding moet delen? Zodat jij via de LAN uitgang op je laptop, meerdere pc's (of een xbox ;)) kan gebruiken op die draadloze verbinding?

Zie ook deze guide: http://www.instructables.com/id/SVW2W7GFAQEDOCX/

n.a.

• Dynd
arjen9551 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:36:
Is het niet zo dat je je draadloze verbinding moet delen? Zodat jij via de LAN uitgang op je laptop, meerdere pc's (of een xbox ;)) kan gebruiken op die draadloze verbinding?

Zie ook deze guide: http://www.instructables.com/id/SVW2W7GFAQEDOCX/
Dat klopt ja, maar dat moet je doen door naar een tabblad ''Delen'' te gaan, en die heb ik niet. omdat je die niet krijgt bij één netwerkverbinding.

• GoldenBatt
Dynd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:44:
[...]

Dat klopt ja, maar dat moet je doen door naar een tabblad ''Delen'' te gaan, en die heb ik niet. omdat je die niet krijgt bij één netwerkverbinding.
welke versie van Windows draai je?

En ik zie 2 netwerk verbindingen bij je, 1X draadloos, en 1X gewoon met draad?

Specs!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:22
GoldenBatt schreef op zondag 28 september 2008 @ 01:25:
[...]

welke versie van Windows draai je?

En ik zie 2 netwerk verbindingen bij je, 1X draadloos, en 1X gewoon met draad?
hij gebruikt vista te zien aan de screens

How are you doing?

• GoldenBatt
stftweaker schreef op zondag 28 september 2008 @ 01:30:
[...]

hij gebruikt vista te zien aan de screens
Ja, maar daar zijn ook verschillende versies van, en de ene versie heeft opties welke de andere niet heeft ;)

Specs!

Pagina: 1