Toon posts:

Rare probleem met PC.

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet of ik hier hoor, zoniet alvast mijn excuses aangezien de hele forums geupdate zijn kom ik een beetje in de war.

OT:
Maar een vriendin van me,( ja een vrouwelijk wezen met een computer lolol) heeft problemen met zijn pc?

Ze zegt dat de computer van haar 3 dagen goed werkt en dergelijke, en de andere 3 dagen werkt het niet ofzo? dan zit ze vast aan een zwart beeld?

Dus ik neem d'r computer mee en sluit het bij mij aan, vgatje derin toetsenbord derin, en ja hoor het werkt wel? dus ik zeg tegen haar dat het wel werkt, maar ze zegt toch ja maar over 2/3 dagen weer niet? Hoe komt dit?

Haar omschrijving; 'Ja ik zie packard bell staan en daarna een zwart scherm.?'

Hebben jullie hier ervaring mee? bedankt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen en graag iets meer specs posten

[ Voor 69% gewijzigd door Wiethoofd op 27-09-2008 14:41 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu op de pc van haar, ff internet stekkertje derin gedaan. maargoed.

Dus ik boot, OS is absoluut niet vervuild. net geformatteerd zegt ze net.

Toen ben ik ff naar apparaat beheer gegaan, en ik zag dat 2 drivers niet geinstalleerd was, gpu en chipset.
Dat even gedaan, geboot, en geen error meer bij apparaat beheer. Verder doet alles het opzich goed. geen virussen of dergelijke.

Het is een packard bell/celeron dus tsja :P ze doet ook niet meer dan office/internet.
Ik ga 'm eens paar keer rebooten, en ff kijken of ik dat probleem nog heb. zoniet.. dan heb ik 'm toch gewoon opgelost lijkt me? :D

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:38:
Dus ik neem d'r computer mee en sluit het bij mij aan, vgatje derin toetsenbord derin, en ja hoor het werkt wel? dus ik zeg tegen haar dat het wel werkt, maar ze zegt toch ja maar over 2/3 dagen weer niet? Hoe komt dit?
Even serieus he..
Wat verwacht je nu van ons hier met een dergelijke omschrijving? :)

Denk je niet dat het dan handiger is om in ieder geval zoveel mogelijk informatie over het hoe en waarom uit je vriendin (een zij dus) te peuteren vóórdat je uberhaupt denkt aan vragen te stellen op een forum?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-05 11:47
Een zwart scherm na je bios splash != je OS

Homey — Critics are those without skills to create.

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:11:
[...]

Even serieus he..
Wat verwacht je nu van ons hier met een dergelijke omschrijving? :)

Denk je niet dat het dan handiger is om in ieder geval zoveel mogelijk informatie over het hoe en waarom uit je vriendin (een zij dus) te peuteren vóórdat je uberhaupt denkt aan vragen te stellen op een forum?
Een vriendin, niet m'n vriendin.

Maar de OS is schoon, ze heeft een mapje met muziek/foto's van in totaal 600mb. en thats it.

Het is btw een xp retestrak edition ofzo, boot wel snel voor een celeron though.

Waarom verwacht je altijd 1337 vragen dan van mensen? Mogen normale mensen die wat minder weten over computers niet op GoT komen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 15:20 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoals eerder aangegeven, neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door.
Zonder specificaties, eigen inzet en een duidelijke omschrijving kunnen we hier heel erg weinig mee, daarom doe ik je topic ook op slot.

Mocht je de troubleshooter doorlopen hebben en je loopt toch nog ergens tegenaan dan ben je natuurlijk vrij om een topic te openen, maar zorg dan wel dat je dat doet volgens het PMG Beleid. Daarnaast stellen we het op prijs als je je probleem op een begrijpelijke manier omschrijft en een goede topictitel gebruikt die de lading van je probleem dekt.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:16:
Waarom verwacht je altijd 1337 vragen dan van mensen? Mogen normale mensen die wat minder weten over computers niet op GoT komen?
Uiteraard zijn deze mensen hier ook van harte welkom, maar op GoT verwachten we wel dat mensen zich inlezen en inzet tonen om hun eigen probleem op te lossen alvorens een topic te openen.

[ Voor 25% gewijzigd door TERW_DAN op 27-09-2008 15:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.