Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Laatste poster in url naar topic op forumoverzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Voorheen met de vorige template, kon je altijd zien wie de laatste poster was, als je met de muis even over de link van het topic zweefde. Nu verschijnt er helemaal niets meer.

Is het daarom een idee, om in het topic overzicht, bij de links naar de topics, het title attribuut weer te herstellen? :)
Of het bij multipaged topics onder elke pagelink (ik heb mijn prefs op links staan, niet op pulldownmenu) zat weet ik niet. Ik gebruikte deze functionaliteit veel, omdat ik dan heel snel kon zien of iemand al (bijvoorbeeld) na mij al gepost heeft om, als er iemand inderdaad gepost heeft, dat bericht te kunnen checken... :)

Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel, anders probeer ik eea wel te verduidelijken met een afbeelding.

EDIT:
Topictitel is een beetje onduidelijk misschien, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2008 13:23 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat zit er gewoon in hoor :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Bij mij anders niet, ik gebruik FireFox 3.0.2... :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij mij werkt het ook gewoon, dus ik zou het zoeken in iets wat aan de client side misgaat.

[edit]
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; en-US; rv:1.9.1b1pre) Gecko/20080926021000 Minefield/3.1b1pre

[ Voor 38% gewijzigd door Harm op 27-09-2008 13:31 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Harm schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:31:
Bij mij werkt het ook gewoon, dus ik zou het zoeken in iets wat aan de client side misgaat.

[edit]
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; en-US; rv:1.9.1b1pre) Gecko/20080926021000 Minefield/3.1b1pre
Hmmm... Ik zie dat je gelijk hebt... Op mijn eigen website heb ik het probleem ook namelijk... :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

not a bug dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.